<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: My Friend

fredag den 9. december 2011

My Friend

Jeg har fået den mest fantastiske halskæde af min elskede i årsgave.
Den forestiller en lille buttet pingvin i en tyk bomuldssnor.
Under sig dingler en lille fisk og et par lune luffer


Pingvinen er designet af Charlotte Lynggaard i forbindelse med vandprojektet
My Friend
som bygger og renoverer brønde i Vestafrika.
Pingvinen symboliserer global opvarmning, som pingvinerne er nogle af de første ofre for. Den lille fisk symboliserer vand.

Jeg synes, det er en hel igennem smuk tanke, når store veletablerede firmaer går en ekstra mil for at gøre noget godt for vores jord. Det er dem, som virkelig kan gøre en forskel.
Jeg håber, at flere følger i deres spor.

Smykkerne kan købes her!

Tak for den smukke gave K....
Jeg elsker dig!


Etiketter: ,

2 kommentarer:

Klokken 9. december 2011 kl. 16.06 , Blogger Lydert sagde ...

Hvor er det et smukt smykke, du har fået. Charlotte Lynggaard er en af mine favoritter indenfor dansk smykkedesign.

 
Klokken 10. december 2011 kl. 13.51 , Blogger Margit sagde ...

skøn gave - hvor er du altså heldig :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start