<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: The BIRDS are here

tirsdag den 31. januar 2012

The BIRDS are here

Amimonos nye bog The bird collection er landet herhjemme sammen med blæk og petrolium.
Den første model, jeg glæder mig til at slå op, er Heron.
En lækker sag, synes jeg!

I det hele taget er jeg ret pjattet med alle modellerne i bogen, som endnu engang har et lækkert finish, der suger en ind i Helgas forunderlige univers.

Hvis du ikke allerede kender bogen, så kig over hos Amimono, og bliv inspireret.

************************

Inden jeg giver mig i kast med den lille kjole, skal Camilla først af pindende. Der er ikke langt tilbage, og raglanen strikker næsten sig selv.
Jeg glæder mig til at se den vasket og strukket.

************
Dejlig dag til dig

Etiketter:

2 kommentarer:

Klokken 31. januar 2012 kl. 16.31 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Hej Cecilie.
Du kan lige tro, at den bog også er havnet i min postkasse i dag.
Både Helga og Marianne er geniale og bøgerne går rent ind....
Har du set den lille kalender ??
Kh. Lene

 
Klokken 1. februar 2012 kl. 09.54 , Blogger Cecilie sagde ...

Nej, jeg har ikke set en kalender. Hvor finder jeg den?

Kh Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start