<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Her er jeg!!

mandag den 7. maj 2012

Her er jeg!!

På side 54-55 i denne uges Hendes Verden, finder du mig og mine ugler.

Det er nu skægt at se sig selv på skrift, og jeg håber, at mange mange flere nu vil få glæde af mine opskrifter.

Kan du have en dejlig dag,
min er ihvertfald startet med et smil :D

12 kommentarer:

Klokken 7. maj 2012 kl. 09.20 , Blogger Miws sagde ...

Sejt! Tillykke med det! De er nu også fine :-)

 
Klokken 7. maj 2012 kl. 09.45 , Blogger Menneskebarnet sagde ...

Tillykke :) Det er da vildt fedt

 
Klokken 7. maj 2012 kl. 09.46 , Blogger RikkeBo sagde ...

Kære Ceciilie
Startede min mandag med at læse Hendes Verden og artiklen er super god.. Tillykke..:o)
God Mandag / RikkeBo

 
Klokken 7. maj 2012 kl. 09.54 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

Wuhuuu! Tillykke. :-)

 
Klokken 7. maj 2012 kl. 10.28 , Blogger Dragemamma sagde ...

Herlig! Jeg kan ikke hekle, så jeg har fått en venninne til å lage en Ulrik ugle til meg. Jeg elsker den!

 
Klokken 7. maj 2012 kl. 11.24 , Blogger englen sagde ...

Tror da klart jeg skal have fat i det blad i dag :o). Uha det glæder jeg mig til at se :o)

 
Klokken 7. maj 2012 kl. 13.03 , Blogger Line sagde ...

Tillykke med publicering :) Det er så sjovt at se blogland i magasinerne!

 
Klokken 7. maj 2012 kl. 17.28 , Blogger små hverdagssysler sagde ...

Tillykke - jo helt fantastisk at være i et blad - det vil jeg glæde mig til. Får nemlig Hendes verden af svigermutter.
God dag.
MVH Jette
PS: Har lavet et par af dine ugler og de er elsket.

 
Klokken 7. maj 2012 kl. 22.03 , Blogger Marianne sagde ...

Tillykke - de er rigtig fine. Overvejer om jeg skal give mig i kast med et eksemplar, da jeg lige har købt bladet idag:-)

 
Klokken 8. maj 2012 kl. 21.01 , Blogger Camomilla sagde ...

Fantastisk - tillykke med det! :-)

 
Klokken 19. maj 2012 kl. 09.34 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej

Meget søde ugler. Jeg har et praktisk spørgsmål. Du skriver at hver omgang startes med en luftmaske og afsluttes med en kædemaske.
Erstatter de så den første og sidste fastmaske i omgangen?

God dag.

Venlig hilsen
Lisbeth

 
Klokken 22. maj 2012 kl. 06.21 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Lisbeth
Den del af opskriften er en omskrivning fra Hendes verdens side, da jeg hækler dem i spiral og bruger en omgangstråd.
Hvis du alligevel hækler i afsluttede omgange, vil jeg tælle maskerne med, da man ellers nemt mister overblikket og får for mange masker på omg.

God fornøjelse:)
*/Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start