<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Søndags inspiration

søndag den 15. april 2012

Søndags inspiration

Mens ugerne tager fart igen, og påskeferien sluttede alt for tidligt,
drømmer jeg om alle de projekter, jeg skal lave,
når praktik bliver til ferie, og tid bliver noget,
jeg kan råde over igen.

Fredag landede "Carefree Clothes for Girls" i min postkasse,
en helt fantastisk inspirerende bog,
hvis du lige som mig er vild med den franske stil blandet med asiatisk minimalisme.

Der er 20 skønne projekter at gå i gang med,
og jeg vil lave dem allesammen!

Du kan snuse lidt til stemningen HER (klik klik),
hvor du kan downloade to gratis projekter fra bogen.

Hav en dejlig søndag

1 kommentarer:

Klokken 15. april 2012 kl. 19.58 , Blogger Kirkesjov sagde ...

Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start