<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Hjem er lige der...

torsdag den 16. august 2012

Hjem er lige der...


... Kreativiteten bor!

Jeg er så beæret over at være nævnt i Boliglivs nye kreatillæg.
Jeg bliver faktisk helt rød i kinderne over de fine ord,
og jeg er dybt ydmyg over,
at så mange finder inspiration i min lille blogverden.

Der er ingen tvivl om,
at bloggen her er mit andet hjem...
Mit kreahjem, hvor jeg får afløb for alle mine skøre idéer og påfund,
som jeg ellers kun ville kunne forsøge at imponere min mand med.

Jeg elsker alle jeres skønne kommentarer, og ikke mindst mails,
når I har lavet noget efter en af mine opskrifter.
Selvom jeg ikke får svaret jer alle
(eller nogen gange er en måned eller to om det)
så varmer det helt ind i hjertekulen at kunne dele mine idéer med jer.
Bliv endelig ved med at skrive!! :)

Puden på billedet er et projekt, som har ligget stille længe.
Nu har jeg taget det op igen, og jeg glæder mig til at dele det med jer.

Hvis du ikke som mig abonnerer på bladet,
så kan jeg kun anbefale dig at ile til nærmeste kiosk efter god kreativ inspiration.
Jeg slugte kreatillægget råt, og der er mange ting,
jeg har lyst til at gå i gang med med det samme.

Rigtig god dag

7 kommentarer:

Klokken 16. august 2012 kl. 08.44 , Blogger Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Tillykke med det,

super flot og skøn lille "nisse"

Stine:)

 
Klokken 16. august 2012 kl. 09.17 , Blogger Mig og Maya sagde ...

Hvor er det bare flot; det er jo fordi du er så dygtig. Og ja, jeg eeeelsker også de nye krea sider som bladet er begyndt at have med. Tillykke med de fine ord. Knus Heidi

 
Klokken 16. august 2012 kl. 09.30 , Blogger Anne sagde ...

Så fortjent, du er bare så dygtig :)

KH

 
Klokken 16. august 2012 kl. 09.36 , Blogger Maiken sagde ...

De rosende ord er velfortjent. :)

 
Klokken 16. august 2012 kl. 09.39 , Blogger Pustetrolden sagde ...

Du har en skøn blog og jeg nyder den daglige dosis "Hvad biertænker".

Jeg har købt bladet og glæder mig til at slænge mig i sofa og kigge i det.

 
Klokken 17. august 2012 kl. 11.20 , Blogger PUK sagde ...

Jeg så det med det samme, og det er så fint, at du er med. Tillykke med omtalen:) Fedt i øvrigt, at flere og flere får øjnene op for hækling!
Kh Puk

 
Klokken 17. august 2012 kl. 17.06 , Blogger Maria Larsen sagde ...

Tillykke!! Jeg så det godt igår, kunne kende gnommen, da jeg selv har lavet en. Jeg har fulgt med på bloggen i noget tid, og nu har jeg meldt mig til, som fast læser :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start