<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Keramik

mandag den 20. august 2012

Keramik


Keramik er en af mine helt store passioner.
Vaser, lamper, skåle og krukker...
nyt som gammelt.

Jeg har samlet i mange år,
og jeg skifter jævnligt ud i tableauerne,
så skattene kan komme til sin ret.

Oprindelse og værdi har ingen betydning,
så længe de taler til min æstetik.
Det er en følelse, en harmoni,
som skal spille imellem glasering, tekstur og form.

Vaserne på billedet har kostet mellem 5-25 kr.
Den grønne til højre er en af mine absolut yndlings,
som jeg har købt for mere end 10 år siden.
Den bliver sjældent sat væk.
 Blomsterne er sidste nye køb fra ferieturen,
som også har skønt garn og lækre lammeskindstæpper.

Har du også en passion?
Hvad samler du på?

3 kommentarer:

Klokken 20. august 2012 kl. 18.41 , Blogger Eg sagde ...

Jeg er godt nok imponeret.... tænk at du har fundet så mange ting på Rømø. Jeg bor 20 km derfra og er der tit, men har ikke fundet de ting som du har.

 
Klokken 21. august 2012 kl. 00.23 , Blogger Marianne sagde ...

Det er et rigtig godt billede!
Jeg har også fået øjnene op for keramik, og nu er jeg lidt pjattet med din den forreste. Den ser Salto-agtig ud?

Ellers samler jeg på flere ting i det små, men stof og vættelys har jeg meget/mange af. :)

 
Klokken 21. august 2012 kl. 11.07 , Anonymous Elisabeth sagde ...

uuuh ha jeg samler på ALT for mange forskellige ting :P
men er glad for keramik! - og dine vaser er bare super fine!!!

-mvh muabi.dk

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start