<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Mere enkelthed...

søndag den 19. august 2012

Mere enkelthed...

Endnu et Zpagetti projekt er blevet færdigt,
denne gang måske mere en taske end en kurv,
men med samme lækre læderhåndtag.

Tasken måler 40 cm i højden,
og havde jeg lavet håndtagene længere,
kunne man såmænd sagtens have brugt den som rigtig taske,
omend den er lidt tung.

Jeg har fulgt anvisningerne her (klik klik),
men startet arbejdet med 15 luftmasker istedet for 5.
Jeg er stoppet med udtagningerne, da jeg nåede 88 masker på omgang.



På de sidste to rækker har jeg hæklet to masker sammen i hvert "hjørne",
for at danne formen foroven.


Håndtagene er igen en rest læder klippet i form,
huller med hultang og 'syet' fast med lædersnøre.
De er holdbare, og hvis du blot sikrer dem godt i afslutningen,
kan de sagtens tåle at blive båret rundt på.


Taske-kurven skal bruges til magasiner i hyggekrogen.
Den tætte hækling gør den god stabil, og den kan sagtens rumme 15 blade uden at falde sammen.
- om den bliver ved med at holde stand, ved jeg ikke endnu,
ellers må jeg jo fylde den med strikketøj:)

Rigtig dejlig solskinsdag til dig

3 kommentarer:

Klokken 19. august 2012 kl. 10.44 , Blogger Camilla sagde ...

hvor er den fed!! Tror lige jeg må prøve det af :-)

 
Klokken 19. august 2012 kl. 11.17 , Blogger Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Wauw, den er lækker! Og rigtig god idé med fin opbevaring til magasiner.

KH

 
Klokken 19. august 2012 kl. 20.41 , Blogger ea-o sagde ...

Den er super flot. Og meget lækkert med læderhåndtaget.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start