<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Truuuut-trutte-ruuuuut...

tirsdag den 18. september 2012

Truuuut-trutte-ruuuuut...


Er der nogen, der kan huske DETTE indlæg?
Helge og gnomerne, som skulle ud på en magisk rejse?

NU kan jeg endelig løfte sløret for,
hvor de gode kammerater skulle hen -
Nemlig direkte hen i denne, nye, fantastiske hobbybog,
som udkommer i midten af oktober.

- OG VI TALER ALTSÅ EN VASKEÆGTE BOG HER...
... ikke magasiner eller blade...
En bog med hård bagside og masser af skønne DIY'S af dygtige og kreative bloggere.

Er det lige spændende, hva???

Bogen er lige straks på vej fra trykken og hjem til mig,
og jeg kan slet slet slet ikke vente med at bladre den igennem...

Næsten 100 forskellige idéer og kreative indslag,
som du kan lave til og med dine børn, dig selv og dit hjem.
Hvorfor er der ikke nogen, der har gjort det noget før!?

Bogen er på norsk og har samlet projekter fra norske bloggere, en enkelt dansk (mig)
og en enkelt svensk blogger. 
Det er virkelig en stor ære at være blevet indbudt til et sådan projekt.

******

Her er, hvad forlaget skriver om bogen:

Dette er en kreativ og morsom hobbybok full av overskudd. Forfatteren har samlet de aller beste ideene fra Norges fremste hobbybloggere. Resultatet er nesten 100 ideer til gøyale hobbyprosjekter. Her finner du ting du kan lage for barna og med barna, når du venter på babyen, er hjemme i mammapermisjon eller i årene etterpå. Monsterkosedyr, hjemmesydde muffins til lekestuen, morsomme bursdagskaker og sugerør med bart er noe av det du finner i boka. I tillegg finnes massevis av kreative ideer til å lage verdens fineste barnerom, som prinsessen på erten-seng eller stoler laget av bilhjul. Du trenger ikke være syerske eller snekker for å lage tingene. Alt er enkelt å gjennomføre, og hver idé er presentert med bilder og trinn-for-trinn-beskrivelser. La deg inspirere til å hente fram skapertrangen!

******

 Jeg glæder mig vildt til at vise mere frem,
og der kommer også information omkring bestilling,
hvis du skulle være interesseret i et eksemplar.

******

Pyt med det regner - her skinner solen på mit humør
- og kom så ud baby!! 

30 kommentarer:

Klokken 18. september 2012 kl. 08.53 , Blogger Karina/Tungelunden sagde ...

Tillykke med det :)

 
Klokken 18. september 2012 kl. 09.14 , Blogger Maria sagde ...

SEJT!!! Stort tillykke med det :-)

 
Klokken 18. september 2012 kl. 09.21 , Blogger Emilie Fauerskov sagde ...

Hvor dejligt! Stort tillykke med det ;-)

 
Klokken 18. september 2012 kl. 09.24 , Blogger Anja Krull sagde ...

Stort tillykke :) den lyder spændende :)

 
Klokken 18. september 2012 kl. 09.27 , Blogger Anne sagde ...

fedt!!! :)
hepper på baby!!

 
Klokken 18. september 2012 kl. 10.05 , Blogger Unknown sagde ...

Tillykke - hvor er det sejt! Denne bog må jeg have fingrene i..

 
Klokken 18. september 2012 kl. 10.18 , Blogger Kabakü sagde ...

Hvor stort!!! Den bog må jeg ha!!! Og ja hvor bliver lillebror af!!!??

 
Klokken 18. september 2012 kl. 10.49 , Blogger Miws sagde ...

Ej hvor er det sejt! Tillykke med det! Det kunne godt være man skulle have fingrene i den :-)

 
Klokken 18. september 2012 kl. 12.47 , Blogger Maria Larsen sagde ...

Hvor er du sej!

 
Klokken 18. september 2012 kl. 15.05 , Blogger Gitte sagde ...

Tillykke, hvor er det lot du er med. Jeg tror nordmændene er foran danskerne med håndarbejdsbøger.

Kh Gitte

 
Klokken 18. september 2012 kl. 16.34 , Blogger Christina sagde ...

Ej, hvor er du heldig. Kan du ikke få forlaget til at udlove én til en Giveaway? :-)

 
Klokken 18. september 2012 kl. 17.15 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak:)

 
Klokken 18. september 2012 kl. 17.16 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er så sejt! Og det bliver en sej bog, er jeg helt sikker på:)

 
Klokken 18. september 2012 kl. 17.16 , Blogger Cecilie sagde ...

Tusinde tak!

 
Klokken 18. september 2012 kl. 17.16 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er jeg sikker på, at den bliver!

 
Klokken 18. september 2012 kl. 17.17 , Blogger Cecilie sagde ...

Ja hep hep hep .... Kom så ud baby!

 
Klokken 18. september 2012 kl. 17.17 , Blogger Cecilie sagde ...

Det må du Line - der kommer meget mere info, når udgivelsesdagen nærmer sig:)

 
Klokken 18. september 2012 kl. 17.18 , Blogger Cecilie sagde ...

Han har det for godt derinde K, tror jeg. Jeg var ellers lige ved at tro, at det skulle være igår, men det var bare snyd:(

 
Klokken 18. september 2012 kl. 17.18 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er det, du skal M. Jeg har lagt Erling ind under Helges blogrejse!

 
Klokken 18. september 2012 kl. 17.19 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak:)

 
Klokken 18. september 2012 kl. 17.19 , Blogger Cecilie sagde ...

Det tror jeg helt sikkert også. Jeg håber, at nogen tager tråden op med danske bloggere, for idéen er da bare rigtig god!

 
Klokken 18. september 2012 kl. 17.20 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg lover, at der bliver en Give away... Lige så snart bogen er landet her hos mig!

 
Klokken 18. september 2012 kl. 18.58 , Blogger Sofie (Hyggefabrikken) sagde ...

Godt gået. Tillykke med det!

 
Klokken 18. september 2012 kl. 20.29 , Blogger Anne sagde ...

Ihh hvor fint! Tillykke:)

 
Klokken 18. september 2012 kl. 21.10 , Blogger Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Neeej hvor fedt! Stort tillykke med det... Og kom så ud baby! ;-)

KH

 
Klokken 18. september 2012 kl. 21.21 , Blogger Camomilla sagde ...

Ej, hvor er det super sejt Cecilie! Stort tillykke med din bog-debut! Ikke skidt at være så dygtig :-)

 
Klokken 18. september 2012 kl. 22.14 , Blogger PUK sagde ...

Tillykke med det, Cecilie! Den bliver spændende at se:)
Kh Puk

 
Klokken 18. september 2012 kl. 22.57 , Blogger lotte sagde ...

hvor er du sej, tillykke med det :)

 
Klokken 20. september 2012 kl. 21.33 , Blogger Betina Møller sagde ...

Den glæder jeg mig til at se live. Stort tillykke.

 
Klokken 8. oktober 2012 kl. 09.42 , Blogger Unknown sagde ...

Åh hvor dejligt. Den vil jeg gerne bestille, så snart den kommer.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start