<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Nye links

onsdag den 17. oktober 2012

Nye links

Det har været længe undervejs, efter Google lavede om i deres fildeling,
men nu er jeg nået et stykke.

Jeg har lagt mine opskrifter hos Dropbox,
og for at komme til dem, skal du klikke på linkene i sidebaren.

Jeg har fået mange mails med ønsker om opskrifter,
og jeg skal nok nå igennem dem - snart!
Det lover jeg:)

1 kommentarer:

Klokken 17. oktober 2012 kl. 21.42 , Blogger ByFonna sagde ...

Åh det var da en super ide.
Tak-de der gnomer skal jeg snart igang med:-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start