<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Kender du hende her?

mandag den 10. december 2012

Kender du hende her?


Tiden er knap herhjemme for tiden, og to skrantende børn hjælper ikke lige frem på den konto.
- så mens jeg kæmper for at få næste Jul på budget færdig, vil jeg lige slå et slag for en anden blogger,
som jeg nyder at kigge med hos.

Du kan finde masser af inspiration til julepynt af den farverige slags, og flere projekter, du sagtens kan lave sammen med børnene.

Se bare her:






Hun laver også de fiineste dukker og hæklede sager med opskrifter til:


Den her ønsker prop sig!

Hvis du ikke allerede kender hende, så besøg Mig og Maya HER.

God fornøjelse:)





4 kommentarer:

Klokken 10. december 2012 kl. 21.24 , Blogger Mig og Maya sagde ...

Ahr men, søde Cecilie- tak for de søde ord. Jeg NYDER også at følge med på din blog. Knus Heidi

 
Klokken 10. december 2012 kl. 21.26 , Anonymous Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Jep, hender kender jeg godt. Altså ikke sådan rigtigt, men følger hendes blog med stor glæde :)

 
Klokken 10. december 2012 kl. 22.21 , Blogger Josefine sagde ...

Ja hendes blog, er lige som din noget ganske særligt. Jeg følger jer begge med glæde.

 
Klokken 11. december 2012 kl. 20.39 , Blogger Anita L Hansen sagde ...

Sikke nogen fine ting du har vist frem

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start