<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Sommerhus

torsdag den 3. januar 2013

Sommerhus

 

Vi nyder tiden i sommer hus, trods vi stadig er hårdt plaget af sygdom.
Alting kører blot i snegletempo, og vi når, det vi når, hvilket ikke er ret meget.

Jeg elsker duften og lyset herovre, som for mig har en helt særlig karakter.
Der er en engleagtig fred over stedet her, og på en eller anden måde, er vi altid ladt ekstra op,
når vi kommer hjem herfra... Sikkert også denne gang, selvom vi ikke har nået alt det "vi plejer".

Tønder og Ribe må blive næste gang, som forhåbentlig bliver om ikke så længe.











 Der er også kommet lidt af pindende, som jeg ikke har vist frem endnu.
Hvis du kigger på på Instagram, har du sikkert set, at jeg har strikket både en julekjole og en vest efter samme mønster, og lige om lidt smider jeg mig i sofaen med hætten til den lille trøje ovenover.
Der følger fine billeder af de færdige værker så snart, at hverdagen indfinder sig igen.

Opskriften er fra Farmorfabrikkens strikkeklub... Et fantastisk initiativ, som jeg glæder mig til at følge.
Hvis du ikke allerede har meldt dig til, kan du se mere her (klik klik)

Jeg håber, du har nydt din jul og nytår, nu starter et nyt bloggeår,
og jeg er glad for, at du følger med:)

5 kommentarer:

Klokken 3. januar 2013 kl. 13.26 , Blogger Anne sagde ...

Åh, hvis du er, hvor jeg tror, du er, er jeg så misundelig:)

 
Klokken 3. januar 2013 kl. 14.31 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er vi Anne... :D
Vi må altså krydse vej en dag herovre!
Kram

 
Klokken 3. januar 2013 kl. 16.11 , Blogger Anne sagde ...

Ja, det skal vi! Jeg er der i påsken - og dig?

 
Klokken 3. januar 2013 kl. 20.54 , Blogger Anita L Hansen sagde ...

Hvor ser der dejligt ud der hvor i er

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 23.47 , Anonymous Jens Christian sagde ...

Der er intet som en dejlig afslappende tur i sommerhus til at lade batterierne op igen. Væk fra alle hverdagens normale gøremål og pligter kan man komme ned i tempo og rigtig få slappet af.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start