<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Stofsalg - 2. runde

tirsdag den 12. februar 2013

Stofsalg - 2. runde

Jeg har taget et ekstra kig i kasserne med stof, og plukket lidt mere fra.
En af de ting, jeg vist skal lære i vores nye hjem,
er at købe ind til projekter, når jeg vil lave dem,
og ikke til hvis nu og måske engang.

... det er bare så pokkers lækkert, at når en idé opstår, så kan man bare lige gå 'på lageret',
og gå igang med det samme...
- og hvem har egentlig også nogensinde sagt,
at man kan have for meget garn, stof, perler og diverse andre kreasager?

Det får dig sin helt naturlige begrænsning her,
for der er simpelthen ikke plads til kasse op og kasse ned,
og jeg har jo heller ikke brug for alle de ting..
(jo jeg har!)

OBS: jeg har samlet rester fra sidste indlæg her.

Hvis du allerede har bestilt og betalt:
- kan du sagtens nå at få mere med, hvis du bliver fristet af andet.
Jeg sender alle betalte bestillinger afsted torsdag.

Hvis du allerede har bestilt og IKKE betalt:
- Kan du selvfølgelig også nå at få mere med.
Derudover skal jeg bede dig føre penge over, så jeg har dem senest fredag.
Alle ikke betalte bestillinger, som der ikke er lavet særlig aftale med mig om,
vil blive slettet uden varsel.

Det er selvfølgelig for at undgå, at brænde inde med lækre sager,
som andre kan være interesserede i.
Ved du allerede nu, at du ikke ønsker din bestilling alligevel,
så skynd dig at sende en mail.

Stof 25 kr/meter:

Lyserødt foerstof: 2 meter, lilla/bordeux foerstof: 2,5 meter


Stof 45 kr/meter:

5: Lilla fleece (mørkere i dagslys) - 2 meter

7: 2 meter

9: Kraftig hør, blank - lys lilla (mørkere i dagslys) - 2 meter

13: Voile med broderi - 2.70 meter

18: lys rosa broderi anglaise - 2.20 meter


22: Kraftig bomuld/poplin - 3 meter - reserveret

23: Gardinlængde + et stykke - 1,40x1,10 - 70 kr
24: Kraftig møbeluld - 1,70x0,70 - 50 kr - reserveret

25: Dueblå velour - 0,90 meter - reserveret

26: Alexander Henry - 1,40 meter - reserveret

27: Kraftig hør med stjerner - støvet lyseblå - 2 meter - reserveret

Liberty 135 kr/meter

Liberty 1: 1.50 + 1.60 meter

Liberty 6: Jersey - 1.70 meter

Liberty 3: 1.90 meter

Liberty 8: 0.5 + 0.4 meter

Liberty 9: 0.3 meter

Liberty 11: Poplin 0.80 + en del

Liberty 10: 0.5 meter

Liberty 12: 1.50 meter reserveret

Liberty 13: 2 meter

Liberty 15: 2.50 meter

Liberty 16: 3 meter

Liberty 17: kraftig poplin 3 meter

Liberty 18: kraftig bomuld, 2,60 meter

Jeg gør opmærksom på, at alle forsendelser som brev er på eget ansvar,
og jeg erstatter desværre ikke bortkomne pakker.





4 kommentarer:

Klokken 12. februar 2013 kl. 12.28 , Blogger kundskabogkaos sagde ...

åh jeg kender det der med at købe ind til noget man så ikke lige får lavet, og så ligger det bare...længe!

 
Klokken 12. februar 2013 kl. 13.27 , Blogger Mig og Maya sagde ...

Kender godt den følelse, men synes det er utrolig svært at skille mig af med. Er blevet bedre til at sige tilmig selv, at hvis ikke jeg har brugt det i et halvt år og ikke tænkt over, jeg havde det, så ville jeg nok heller ikke savne det. Knus Heidi

 
Klokken 16. februar 2013 kl. 16.20 , Blogger Unknown sagde ...

Hej Jeg er interesseret i møbelstoffet nr 24 og i Libertystoffet nr 12 med de blå snerler.
Kh Annegrete Olesen

 
Klokken 16. februar 2013 kl. 16.30 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Annegrete
Send mig en mail på silledille@gmail.com med din adresse, så kvitterer jeg med et kontonummer.
God weekend:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start