<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: to Copper or not to Copper

torsdag den 14. februar 2013

to Copper or not to Copper


En flytning kalder altid på fornyelse.
Nye idéer kommer til, og jeg er sådan en, som helst skal igang med det samme,
når jeg får en 'åbenbaring'.

Kender du det?

Nå, men igår fik jeg så den G E N I A L E idé,
at male vores sorte for længst daterede bordlampe med kobber,
så den kan stå lige så fin og trendy sammen med hvidt, gråt og rosa.
Fantastisk idé, tænkte jeg,
og havde det ikke været kulsort udenfor
(og havde jeg i øvrigt haft noget kobberspray)
var jeg gået i gang med det samme!


Idag er jeg dog knap så modig...
mon ikke det vil komme til at ligne et kæmpe fyrtårn?
 
Måske skal den bare være helt almindelig kedelig-hvid,
for sort skal den ihvertfald ikke forblive...
 
Hvad synes du?

***

I den knap så modige afdeling kunne man jo kaste sig over et par søde krukker med dyrelåg,
som Herligheder har lavet DIY på her:

Billedet er lånt hos Herligheder*
En kobbergris, lyder det ikke helt appetitligt?

Jeg må gå i tænkeboks, mens jeg maler karlekammerskabet og vitrinen i henholdsvis grå og lyseblå.
 
Flytning = fornyelse, 
mener jeg!

6 kommentarer:

Klokken 14. februar 2013 kl. 12.22 , Blogger Miws sagde ...

Klart kobber! Du er da modig....kom nu ;-) Og jeg leger så meget med dyr herhjemme, men indtilvidere kun på syltetøjsglas.

 
Klokken 14. februar 2013 kl. 18.42 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

enig to-kobber! Det bliver vild flot, og når du har gjort det og taget et lækkert billede, så overtaler jeg manden til at vi skal gøre det samme :-)

 
Klokken 14. februar 2013 kl. 19.01 , Blogger Unknown sagde ...

Jeg stemmer uden tvivl på kobber. :) -Hvis du vel og mærke kan finde en orden spray? :D (jeg har været på jagt et stykke tid, og synes ikke rigtig de ender op med at blive så skinnende som jeg ønsker. :/)

Men kobber er cool og jeg siger go for it!

ha' en god aften! :)

 
Klokken 15. februar 2013 kl. 15.19 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

kunne være vildt flot hvis den blev kobber, men kan man mon få den sådan rigtig flot og blank eller vil den bare komme til at ligne noget misforstået julepynt? :-/

 
Klokken 17. februar 2013 kl. 22.35 , Blogger Snullemor sagde ...

Jeg stemmer også på kobber - er meget spændt på resultatet - og ellers kan du jo male den igen! Så er det afprøvet!
: )

 
Klokken 17. februar 2013 kl. 23.58 , Blogger Unknown sagde ...

Stemmer på kobber.... Og måske sunes jeg ikke det gør noget hvis den var halvmat!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start