<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Vinderen af en Early Bird

mandag den 18. marts 2013

Vinderen af en Early Bird


Jeg har trukket en vinder af den fantastiske lille fugl:

Ingrid
ingridsverdenligenu@gmail.com

Jeg kan ikke se, at du har en blog Ingrid 
(din mailadresse lyder som om, at der måske er en på vej?)
- men hvis du har, så link gerne i en kommentar her.

Stort tillykke!!

Send mig en mail på hvadbiertaenker@gmail.com med din adresse
og hvilken farve, du ønsker dig.

***

Jeg bruger Excel, når jeg trækker en vinder blandet de mange lodder,
og derfor er der ikke nogen fine billeder af selve processen.
Hvis jeg havde tiden, skrev jeg dem alle ned på små lapper og trak op af en hat,
men med små 400 lodder, ville det nok være mere end et dagsprojekt.

I stedet bruger jeg Excel...
Jeg er nemlig gift med sådan en excel nørd, som kan lave de vildeste ting.
Ok, et vinder regneark er nok ikke det vildeste for ham,
men for mig er det nu ret genialt!





***
Imorgen lukker jeg op for endnu en skøn lille Give Away.
Denne gang er det noget helt unikt og personligt...

Nysgerrig?

Så kan du klikke dig ind på Facebook HER og tage et snigerkik.

3 kommentarer:

Klokken 18. marts 2013 kl. 11.40 , Blogger Himmelspjæt sagde ...

Hold da op hvor er de søde de små uldne venner, som fb adressen linker til - er det nogen der kan købes et sted? eller er det et materiale sæt? ved du det? Jeg kan i hvert fald ikke se dem til salg på hjemmesiden heller.

De er nuttede.

Hav en dejlig dag.
Ketty.

Det ser ud til at være et skønt sted i bor nu (-:

 
Klokken 18. marts 2013 kl. 12.03 , Blogger Cecilie sagde ...

De er bare så fine, og jeg er virkelig glad for, at Emilie har lyst til at udlodde et af sine skønne væsner her på bloggen.

Kig undr albummet småuldnevenner til salg, der kan du se dem, som er til salg lige nu. Forelsker du dig i en, kan den bestilles ved at sende en mail til SmaaUldneVenner@gmail.com.

Dejlig dag til dig også:)

 
Klokken 18. marts 2013 kl. 20.07 , Blogger Tine-pigen sagde ...

Tillykke til den heldige vinder

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start