<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Hej hej

søndag den 19. februar 2012

Hej hej

Et søndagshej herfra, hvor tiden går med at fordybe sig i hinanden.
weekenderne er blevet hellige, nu vi alle har et travlt program i ugens løb.
Jeg kæmper med den dårlige samvittighed over, at props 'arbejdsliv' pludselig er forøget med 5 timer om ugen. Awww!
Hvordan pokker får I andre det til at fungere, uden at hjertet kniber sammen?

Mine hænder skriger efter kreativitet, men hovedet er fyldt med læringsmål, projektbeskrivelser og ikke mindst kulturgenkendelse og det at være ny på en arbejdsplads.
Glæder mig som et lille barn til påskeferien, hvor vi pakker symaskine, garn og sydfrugter og skal nyde en uge i det sønderjydske.

Jeg er meget beæret over, at nye læsere har fundet vej hertil, og jeg glæder mig til at pirre jeres kreative sanser, når overblikket har fundet vej og hverdagen begynder at blive rigtig hverdag.
Tak fordi I holder tålmodigt ved

Hvad får I tiden til at gå med?

6 kommentarer:

Klokken 19. februar 2012 kl. 19.48 , Blogger Finurligheden sagde ...

Jeg synes ligesom bare, at tiden går og går. De første 3 måneder efter, at jeg er startet på arbejde efter barsel, har været ren og skær overlevelse. Øj, jeg synes, at det har trukket tænder ud. Når klokken passerede 20, var jeg segnefærdig, og kunne end ikke hold en hæklenål *stor skandale* Men nu lysner det, både i ordets bogstaveligste forstand og for mig personligt. Lysten til at udfordre nye kreative sider dukker op, og det samme gør tiden - lidt hvertfald.

For mig er det faktisk næsten ok at aflevere ungerne i institution. For de stortrives og savner det, når de er hjemme. Den store spørger ofte til børnehaven og til alle vennerne.

Jeg håber, at du finder overskuddet og tiden til igen at fortrylle os.

 
Klokken 19. februar 2012 kl. 20.33 , Blogger Anne sagde ...

Åhh efter en vinterferie får vi travlt med at ordne lidt i den nye lejlighed, pakke sager og så flytte. Og så lige undervise 4 gange i næste uge oveni. Ups...
I skal nok komme igennem det på den gode måde!! Og hvor er den kære prop altså bare lækker.

Kram

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 12.23 , Blogger Line sagde ...

Tja, for mit vedkommende handler det primært om at finde ud af, hvad jeg skal med mit liv det næste år. Min barsel skulle have endt med en bachelor, men nu er den udsat, og jeg skal finde på noget andet.
Så for mig - ja, der er det hele oppe i hovedet, og hold op, hvor der roder deroppe! ;)
Kh Line

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 14.46 , Blogger Cecilie sagde ...

Prop hun nyder også at være afsted, og jeg kan mærke, at hun glæder sig mandag morgen. Men når dagen varer 8 timer, så kan jeg mærke, at det river i hjertet. Heldigvis ved jeg, at hun får masser af kærlighed og tryghed, hvor hun er:) Jeg glæder mig også til at være tilbage. Snart lover jeg!

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 14.47 , Blogger Cecilie sagde ...

Skal I flytte Anne? Det har jeg da slet ikke fanget! Det glæder jeg mig til at høre mere om:) Jeg skal lige have arrangeret hentning på mandag, så er jeg klar på at ses.

KRAM

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 14.49 , Blogger Cecilie sagde ...

Det kender jeg kun alt for godt, Line. Jeg håber, at du får rodet ud snarest, så du kan nyde, hvad end du finder på, til du skal igang med studiet igen. ♥

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start