<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: At portrættere sig selv

mandag den 20. februar 2012

At portrættere sig selv

Har i prøvet at skulle tage et portrætbillede af jer selv?
Det er ikke nemt, skulle jeg hilse at sige!

Billedet skal ikke bare ligne mig, det skal også gerne portrættere dét, som jeg står for i min kreativitet, og min personlighed skal også gerne skinne igennem...
Puha... Det er hele tre ting på en gang!

Billedet ovenfor blev et af de bedre. Jeg synes, at det fangede en form for barnagtighed, som jeg forbinder med den kreative side af mig.
Alvor og virkelighed er der nok af, men når jeg suges ind i mit kreative univers, ophæves alle spilleregler, og energien får frit flow.
Ganske lige som i et barns verden.

Hvad billedet skal bruges til, afslører jeg mere om på et senere tidspunkt, nu ville jeg bare lige bryde de allerførste grænser, og vise det frem her på bloggen.

Hav en dejlig dag

5 kommentarer:

Klokken 20. februar 2012 kl. 14.48 , Blogger Trinekjr sagde ...

Smukt billede Cecilie - og nogle vise ord...
Dejlig dag til dig også:-)
Klem Trine

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 15.03 , Blogger Anne sagde ...

Ihh hvor spændende. Og kan sagtens se det kreative dig i det billede der :)

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 15.11 , Blogger Pustetrolden sagde ...

Super godt billede! Dit billede udtrykker virkelig det du ønsker. Godt gåer.
Åh selvportrætter...jeg er altid så kritisk når jeg ser mig selv på billeder.
Jeg venter med spænding på hvad dit billede skal bruges til.
knus

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 20.54 , Blogger Lis sagde ...

Et rigtig godt billed. Det ser rigtig professionelt ud.

Kh. Lis

 
Klokken 20. februar 2012 kl. 22.43 , Blogger Camomilla sagde ...

Ejjj, jeg så godt dit billede på FB og blev helt fanget af det. Det er super godt og skævt på en meget elegant facon :-) Håber det går super i din praktik - jeg er startet på arbejde og det går så fint! Kh Camilla

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start