<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Camilla bluse

søndag den 26. februar 2012

Camilla bluse


Camilla Babe sweater har været i gang siden d. 27 januar, og nu er den endelig kommet af pindende. Motivationen har været dalende, for undervejs kunne jeg godt se, at den blev alt for stor, men jeg gad ikke at pille op, så færdig blev den.

Billedet er super ringe, det ved jeg godt, men blitz og modlys drillede, og så var det lige på vej ud af døren, at det blev knipset. Sweateren blev foræret til kusinen, som er et år ældre end prop.
Forhåbentlig kan den lune lidt der.

Jeg har ført mønsteret over på ærmerne også. Jeg synes, at det var lidt bare i rene retriller, og resultatet blev ret godt.
Det bliver ikke sidste gang, jeg kaster mig ud i denne opskrift,
bare ikke lige nu,
nu skal der noget nyt til.

Hav en dejlig søndag:)
Link

11 kommentarer:

Klokken 26. februar 2012 kl. 13.24 , Blogger trinesoehest sagde ...

Den er SKØØØØN :) og hellere for stor end for lille ikke? ;)

 
Klokken 26. februar 2012 kl. 14.30 , Blogger Lykke sagde ...

Du fik virkelig åbnet mine øjne for denne skønne model, da du sidst viste den frem :-) Jeg synes også at din udgave er smaddersød og god ide med mønstret på ærmerne!

 
Klokken 26. februar 2012 kl. 17.26 , Blogger Anne sagde ...

Den er Så fin!

 
Klokken 27. februar 2012 kl. 08.42 , Blogger Pia Zastrow sagde ...

Hvor er den skøn! Virkelig fin

 
Klokken 2. marts 2012 kl. 12.12 , Blogger Iben sagde ...

Iiiih hvor er den skøn. Jeg fik købt opskrift og garn men er ikke lige kommet sååååå meget længere men fik da lige lidt fornyet inspiration på opgaven ved at se de her skønne billeder (:

 
Klokken 2. marts 2012 kl. 14.06 , Blogger Cecilie sagde ...

Absolut hellere, og den kunne jo ligge til efteråret - men der er sikkert noget andet, jeg gerne vil have på pindende til den tid:)

 
Klokken 2. marts 2012 kl. 14.06 , Blogger Cecilie sagde ...

Den er altså også virkelig fin - og så enkel!

 
Klokken 2. marts 2012 kl. 14.07 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak søde Anne ♥

 
Klokken 2. marts 2012 kl. 14.07 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak ♥

 
Klokken 2. marts 2012 kl. 14.07 , Blogger Cecilie sagde ...

Skynd dig igang Iben. Selv med begrænset tid, er den hurtig at strikke:)

 
Klokken 23. marts 2012 kl. 10.09 , Blogger Bokkes sagde ...

Den er bare fantastisk. Efter at have set den her, er jeg nu også gået igang med den. Jeg laver den i Merino Big fra Lana Grossa, og det passer perfekt med strikkefastheden i de små str, og så har jeg bare regnet ud hvor mange masker og lign jeg skal bruge for at lave den i str 4 år.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start