<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: .... Om fede fødder og hulstrik

lørdag den 30. juni 2012

.... Om fede fødder og hulstrik


Lillebror vokser med lynets hast..
Så hurtigt, at min krop ikke helt kan følge med.

I mandags blev han 'skudt' til 2300 gram i 28. uge, hvilket ifølge bøgerne sætter ham godt og vel 5 uger forud for sin tid. Puha.

Det vejer GODT til, kan jeg godt fortælle dig -jeg ligner efterhånden et hus... Og nu hvor folk er begyndt at spørge til, om det er lige oppe over, så virker 12 uger som meget lang tid.

Tæller efterhånden sekunderne til barsel, så jeg selv kan disponere over min tid og energi. Det bliver velfortjent:)

Til aften står menuen altså på fede fødder i sofaen og et nyt hulstrik.

Modellen hedder Lara, og er den første af mine strikkemodeller, som snart er fiks og færdig.
Jeg kan afsløre, at det er en vest med fine detaljer.

Mere om den, når den forhåbentlig snart kommer af pindene.

Rigtig god aften til dig - fede fødder eller ej:)

9 kommentarer:

Klokken 30. juni 2012 kl. 22.02 , Blogger Citronmoster sagde ...

Og en god aften til dig - helst uden alt for fede fødder ;) Det ser fint ud dit hulstrik...

 
Klokken 30. juni 2012 kl. 22.27 , Blogger Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Hihi - håber du har smækket fødderne op - sidste sommer jeg selv med fede fødder....pyha, det var hårdt når der bare var en lille smule varmt.
K.h.
Christina

 
Klokken 30. juni 2012 kl. 23.21 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

Uhh spændende. Den glæder jeg mig til at se. :-) og god aften.

 
Klokken 1. juli 2012 kl. 21.59 , Blogger Unknown sagde ...

Det ser godt ud!
Jeg kommer til at tænke på at når vi kvinder udveksler historier om vores graviditeter minder det lidt om mænd der taler om deres værnepligt =O)
Eller Skæg fra Rasmus Klump: "Dengang jeg lå i Biscayen.."
Men.. jeg kan underholde med at jeg i uge 25 fik målt mit skumfidus (symfyse-fundus mål) og ifølge skemaet skulle jeg da være i uge 41-43. Fint nok når man venter tvillinger, men jeg siger bare.. stor mave der vokser alt for hurtigt genkender jeg alt alt for godt! Pas på dig selv og smæk stængerne i vejret..
Jeg kan anbefale dig at købe et par sandaler med velcroremme. De store Frodofødder skifter størrelse efter tid på dagen og temperaturen, så det er rart at kunne indstille fodtøjet derefter.

 
Klokken 3. juli 2012 kl. 21.13 , Blogger Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Puha, det lyder som 25 kg og et barn på næsten 5 kg som min den yngste.
Du skal bare nyde det, som jeg kan se du gør, med fødderne oppe og strikketøjet i nærheden

stine:))

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 06.22 , Blogger Cecilie sagde ...

Fede fødder er heldigvis en god undskyldning for at være nødt til at smække fødderne op med strik inden for rækkevidde:)

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 06.23 , Blogger Cecilie sagde ...

Ja, jeg synes, jeg kan mærke, at det bliver en sommer med elefantben. Watch out boys:)

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 06.26 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak for tippet - det noterer jeg lige!
- og ja, jeg tror bestemt godt man kan sammenligne kvinders barselsstuehistorier med mænds "krigsfortællinger".
Det er nok i samme stolte ånd, de bliver delt;)

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 06.27 , Blogger Cecilie sagde ...

Av Stine, 25 kg, det håber jeg sørme ikke - så bliver det da for alvor en tung sommer ikke kun med elefant fødder;)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start