<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Idag er den første dag i resten af dit liv!

onsdag den 4. juli 2012

Idag er den første dag i resten af dit liv!

Det kunne ikke siges mere rigtigt, for solen skinner, fuglene kvidrer og jeg har tyvstartet min barsel 14 dage før tid.

Den tunge beslutning har huseret hele weekenden, og mandag morgen var al tvivl væk. Min krop kan simpelthen ikke følge med lillebrors vækst.

Jeg har lige skulle sunde mig over det et par dage, men nu kan jeg mærke helt ind i hjertet, at det er det rigtige valg... Og jeg begynder så småt at planlægge, hvad tiden skal gå med, når ferien er slut til august.

Syprojekter.... Strikkebog.... Hæklerier... Børneværelse... Og ikke mindst overdænge prop med tid og opmærksomhed, inden lillebror maser sig på.

Det bliver en god tid <3

4 kommentarer:

Klokken 4. juli 2012 kl. 13.48 , Blogger Citronmoster sagde ...

Det lyder som den helt rigtig beslutning. Der er ingen grund til at presse sin krop og psyke til det yderste. Håber resten af din barsel vil gå med sol og ro i hjertet :)

 
Klokken 4. juli 2012 kl. 14.06 , Blogger Julia Hausfrau sagde ...

Sund og god beslutning! Nyd det :)

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 06.05 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak, det er jeg sikker på, at den vil. Jeg kan allerede mærke roen sænke sig og overskuddet vende tilbage. Det er dejligt!

 
Klokken 5. juli 2012 kl. 06.05 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak Julia, det kan du tro, jeg vil:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start