<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Søger Alma på 1-2 år?

torsdag den 15. november 2012

Søger Alma på 1-2 år?

 
Kender du en lille Alma, som gerne vil have sin egen vest med navn?
Hvis ja, så kan du få en her helt kvit og frit!

Den blev syet til prop i sommers,
men da jeg hev den frem fra skabet, var den altså lige et nummer for lille.

Mon ikke den kan passe et andet sted, i stedet for at ende i genbrugen?

***

Den er quiltet igennem begge lag med Liberty ude og inde (ikke vendbar), har små vingeærmer og frihåndsbroderi på ryggen;


****


Jeg har quiltet den i frihånd (jeg havde glemt quiltepinden), og udover lige baner og navn, er der også quiltet stjerner bag på. Størrelsen svarer til en 86/92.

Kan du, eller kender du en, som kan bruge den, så smid en kommentar med din mail herunder.

Først til mølle:)

 ***

10 kommentarer:

Klokken 15. november 2012 kl. 09.41 , Blogger Stinemor sagde ...

Mon man skulle ændre poetens navn til Alma for at få fat i denne skønhed? :-) Den er godt nok fin!

 
Klokken 15. november 2012 kl. 09.47 , Blogger Trillemus sagde ...

Hvor er den fin. Det er ærgerligt, at man ikke lige kender en lille Alma. Sødt af dig at forære den væk.

Kh Mette

 
Klokken 15. november 2012 kl. 10.16 , Anonymous Kahr Kreation sagde ...

Den er godt nok skøn - mon Mille vil have noget i mod at hedde Alma i et stykke tid... Det er da vildt ærgeligt. Men jeg kender det kun for godt. Må den ende i et godt hjem og blive flittigt brugt af en lille Alma :-)
Kh Line

 
Klokken 15. november 2012 kl. 10.38 , Blogger Sarah sagde ...

Hvor er den fin!
Jeg har desværre ingen Alma, men derimod en Vilma (og hun jan ikke læse endnu;0))

 
Klokken 15. november 2012 kl. 11.04 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej,
Seriøst!? Jeg kender en pige der hedder Alma med den rette størrelse der vil se noget så sød ud i denne flotte vest. Hvis du mener det vil jeg rigtig gerne benytte mig af dit generøse tilbud. Den er noget så smuk, og i et af mine yndlingsprint. Jeg har desværre ikke nogen blog - det hænger simpelthen ikke sammen med 2 børn, arbejde og tid til kreativitet. Men jeg kigger flittigt med hér :o)
Hilsen maria.kofoed@gmail.com

 
Klokken 15. november 2012 kl. 11.07 , Blogger Cecilie sagde ...

Perfekt Maria, så er går den til dig:)
Jeg har sendt dig en mail!

God weekend allesammen:)

 
Klokken 15. november 2012 kl. 11.43 , Blogger LykkeS sagde ...

Øv! Min Alma have været skøn i den !! Lækker er den! Lykke

 
Klokken 15. november 2012 kl. 14.52 , Blogger Anita L Hansen sagde ...

Hvor er den skøn men desværre har jeg en Frederikke

 
Klokken 15. november 2012 kl. 22.57 , Blogger Christina Ravn sagde ...

Jeg kender også den skønneste lille Alma der lige er fyldt 1 år - men nu er den vidst væk, ik?

 
Klokken 19. november 2012 kl. 21.14 , Blogger Maiken sagde ...

Hvem der bare havde en lille Alma. :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start