<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Origami, emalje, træ og guld...

lørdag den 6. april 2013

Origami, emalje, træ og guld...


Jeg går ikke så tit med smykker, men når jeg gør,
skal de helst udstråle noget unikt, kreativt og ikke mindst klassisk.

Jeg har forelsket mig hovedkulds i Shlomit Ofirs smykker,
som på fineste vis kombinerer emalje, guld og træ med rødder i origami og geometri.
Sarte, fine farver og (for mig) tidsløst design,
som også rent prismæssigt er til at komme i nærheden af.

Disse er mine favoritter:



***
I am in love with Shlomit Ofir's jewellery collection that combines enamel, gold and wood.
Inspired by Origami and Geometry Shlomit has created a timeless and beautiful collection.
Above is my favorites.

God weekend - Happy weekend :)

21 kommentarer:

Klokken 6. april 2013 kl. 14.07 , Blogger Happiness is homemade sagde ...

Hold nu på som de smykker da er smukke.... godt der snart er en fødseldag i sigte.... spidser lige blyanten og føjer til ønskesedlen

 
Klokken 6. april 2013 kl. 14.16 , Anonymous Anonym sagde ...

Wauw, de er så smukke! Tak fordi du delte dem, nu ved jeg godt, hvad jeg skal ønske mig :)

 
Klokken 6. april 2013 kl. 16.39 , Blogger Fru Kongen sagde ...

Det kan jeg sørme godt forstå du er faldet for. Fantastisk simpelthen

 
Klokken 6. april 2013 kl. 18.05 , Blogger Camomilla sagde ...

Uhh nr 2 med fuglen er virkelig fin! :-)

 
Klokken 6. april 2013 kl. 18.40 , Blogger Rikke sagde ...

lækre! (har allerede fundet et par must-haves :-)

 
Klokken 6. april 2013 kl. 19.26 , Blogger gugge/Katrine sagde ...

wow hvor er de dog fine. Dem kan jeg godt forstå du faldt for!! fristende!

 
Klokken 6. april 2013 kl. 20.05 , Blogger Trine (groovy baby) sagde ...

Wow - de er fantastiske!

 
Klokken 6. april 2013 kl. 21.58 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Du har næse for det fine, Cecilie...
Kh. Lene.

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.38 , Blogger Dorthe sagde ...

De er helt fantastiske jeg er fuldstændig vild med øreringene med guld og træ.

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.39 , Blogger by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Hold op det er også fine sager. Tror jeg lige skal pin´e hende eller et eller andet :-)

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.45 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg krydser fingre for dig (og ville ønske, at min fødselsdag ikke var holdt)
- Tillykke når du når dertil:)

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.46 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er svært at begrænse sig - og en god pris heldigvis:)

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.46 , Blogger Cecilie sagde ...

Så fantastiske!

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.46 , Blogger Cecilie sagde ...

Også min yndlings sammen med papirflyveren:)

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.46 , Blogger Cecilie sagde ...

(det har jeg også)

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.47 , Blogger Cecilie sagde ...

Alt for fristende. Kiggede lige billederne igennem igen og måtte forlade computeren for ikke at lægge det hele i kurven:)

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.49 , Blogger Cecilie sagde ...

Helt og aldeles:)

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.49 , Blogger Cecilie sagde ...

Barsel er en god tid at finde fristelser i søde Lene:)
KH

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.50 , Blogger Cecilie sagde ...

De er også smukke! Lidt retro og alligevel tidsløse.

 
Klokken 7. april 2013 kl. 18.51 , Blogger Cecilie sagde ...

Så meget fint (og overkommeligt) - Håber, min mand har kigget med - det bliver jo mors dag snart;)

 
Klokken 8. april 2013 kl. 08.15 , Blogger Unknown sagde ...

Sikke nogle fantastiske smykker, hvor er det dejligt man kan se morsdag nærme sig ;)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start