<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: and then comes SPRING...

søndag den 13. marts 2011

and then comes SPRING...







Overgangsjakke i halvpanema og med applikeret elefant på ryggen: Den mangler lige et lukketøj, så er den klar til at blive taget i brug, når temperaturen stiger et par grader.

Fine fugle til uro skal have lukket halen, og så skal de ellers bringe forårsfornemmelser ind i vores hjem. De har længe ligget på to-do listen, og nu kan jeg næsten ikke holde op med at lave dem... En... To... TI...
KOM SÅ FORÅR!!

5 kommentarer:

Klokken 13. marts 2011 kl. 20.08 , Blogger Trinekjr sagde ...

Ej hvor en fin jakke Cecilie - den datter bliver helt sikker nuser i den:-)) Er du glad for Rocker-jakken? Jeg ELSKER min:-))
Go søndag aften.
Kh Trine Kjær

 
Klokken 13. marts 2011 kl. 22.22 , Blogger KGaardsted sagde ...

Eej, en super fin jakke!! :)

 
Klokken 14. marts 2011 kl. 06.25 , Blogger Retro-Couture sagde ...

hvor er jakken fin med søde søde detaljer. foer stoffet er også virkelig flot til. Du laver altså så mange fine ting :-) Kh. Linda

 
Klokken 14. marts 2011 kl. 10.15 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej trine
Jeg er vild med min jakke, men jeg skal øve mig i at gå med den, for den lyser godt op i mængden. Jeg tror, at jeg skal sy en mere i lidt afdæmpede farver og længere, som din... Måske i en Mitsi grå:)

Jeg er meget tilfreds med Almas jakke. Applikationen blev bare rigtig god, og lige som jeg gerne ville have den. Jeg er igang med et stribet tørklæde og en djævlehue til. Hun bliver så lækker!

Og Linda; Jeg elsker altså at læse en kommentar fra dig. Du er bare altid så sød og rosende. Det varmer og glæder!

Hav en skøn dag alle...

Kh. Cecilie

 
Klokken 22. marts 2011 kl. 10.10 , Blogger Junette sagde ...

Åh, hvor sjovt at se hvad du får ud af stoffet fra mig :-)

Jeg er i øvrigt helt vild med jeres rockerjakker!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start