<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Bondekone

torsdag den 5. maj 2011

Bondekone



Nem bondebluse i Liberty Periwinkle... Syet på under en time!

Der er rigtig mange variationer i mønsteret; klokkeærmer, puf, korte og lange, ligesom længden nemt kan varieres. Der følger en meget udførlig vejledning med, og der er endda en strygeskabelon, så man ikke skal bøvle med målebånd, når kanter skal bukkes om.

Det er sgi' smart.

I det hele taget er jeg bare stor fan af de her PDF mønstre, for man slipper for at stå og bøvle med porøst mønsterpapir og 10.000 streger som skal tydes. Du printer bare den korrekte størrelse, klipper og klistrer, og så er du kørende!

Næste gang jeg finder det frem, er det for at sy et par lette sommerkjoler, sådan nogen, som er lige til at trække uden på alting... Uhmmm... Vil du også lave en, kan du finde mønsteret her!

Kom så sommer:)

Etiketter: , , , ,

8 kommentarer:

Klokken 5. maj 2011 kl. 13.07 , Blogger Gitte sagde ...

Hvor ser den skøn ud, jeg skal vist et smut forbi den butik du linker til:)

 
Klokken 7. maj 2011 kl. 22.35 , Blogger Brinja sagde ...

Rigtig fin!

 
Klokken 8. maj 2011 kl. 07.53 , Blogger Frk. Ranke sagde ...

Jeg har lige meldt mig som fast læser på din fine blog:-) glæder mig til at følge med.

Louise

 
Klokken 8. maj 2011 kl. 08.06 , Blogger Sine K-J sagde ...

Fin bluse :) Hvor er vi glade for hende Karen, der åbner vores øjne for hinandens skønne blogs. Jeg følger med :o)

 
Klokken 8. maj 2011 kl. 08.13 , Blogger Unknown sagde ...

Den bluse er bare for skøn.. Den må gerne slå sin vej om min krop...

Jeg har lige meldt mig som fast læser.. jeg må da følge med i flere af den slags skønheder..

Lone

 
Klokken 8. maj 2011 kl. 18.44 , Anonymous Anonym sagde ...

Kære Cecilie

Skøn bondekonebluse....har været inde på den side du linker til - skal man købe mønstret eller hvordan? Har du brugt andre PDF mønstre?
Glæder mig til at høre fra dig.

Kærligst
Sanne
bassus@sweetie.dk

 
Klokken 8. maj 2011 kl. 21.10 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak for de fine kommentarer. Det bliver ikke sidste gang, jeg syer den!

-Sanne; Man køber mønsteret og downloader det på sin computer. Herefter printer du mønsteret ud til din størrelse, og følger vejledningen i PDF'en. Det kunne ikke være nemmere. Husk dog kun at printe siderne ud med mønsteret på, ellers går den i krig med 200 sider...
Jeg har prøvet flere PDF mønstre, det er så smart!

God søndag:)

Kh Cecilie

 
Klokken 8. maj 2011 kl. 21.11 , Blogger Cecilie sagde ...

Sine K-J
Det er en fantastisk gestus hun gør, hende Karen. Og dejligt at blive spredt lidt rundt. Jeg har fundet mange inspirerende sider igennem hende:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start