<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: DIY! himlen

tirsdag den 10. maj 2011

DIY! himlen










Kender du Curbly.com?


Det er et sandt paradis for DIY! elskere, for her kan du finde alt mellem himmel og jord; lige fra byg-dit-eget dukkehus, tips til indretning og indtil videre 10 forskellige måde at bruge en Europalle på.


Se det' er genbrug!


Eller hvad med at bage et Pandabrød?


... Men sæt kaffe over, inden du går i krig, for der er 564 siders inspiration at kigge igennem...


God fornøjelse:)

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Klokken 10. maj 2011 kl. 09.03 , Blogger Retro-Couture sagde ...

wow en lækker side. Tak for linket! Faren er dog at læse om alt for mange projekter og lave alt for lidt selv :-) Kender du det? Jeg er ihvertfald "slem" til at læse om det de andre laver, blive inspireret og planlægge mange projekter...og så gik tiden med det :-)
God dag, Kh linda

 
Klokken 14. maj 2011 kl. 07.54 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg kender det alt for godt Linda. Jeg kan bruge timer på at surfe rundt efter inspiration, og så ender jeg med ikke at få lavet noget alligevel... Hi hi.
Jeg har også fundet en 7-8 projekter på Curbly, som jeg bare MÅ lave... Engang!
Knus

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start