<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Walk a Mile...

søndag den 8. maj 2011

Walk a Mile...



Jeg gik en Mile igår... Mindst!

Jeg var på solotur til Odense til forårsmarked, sol, selvforkælelse og shopping. Odense er en fantastisk dejlig by!

Forårsmarkedet var hyggeligt. Dejligt at se og sætte ansigt på nogle af dem, som jeg både "kender" og ikke "kender" fra bloggene, og dejligt at handle nogle lækkerier med hjem:)

Et af de steder, jeg bekøbte var LineDYR, som jeg er blevet helt forelsket i. Hun laver de skønneste, seje strikkede ting til hjemmet, og med mig kom en Navneranke som den på billedet ovenover. Der står selvfølgelig Alma Sofie på vores, men i mangel af billeder, smykker jeg idag med lånte fjer.

Prøv lige at se, hvad hun ellers laver:



Sokkelamper, barnevognskæder og børnetæpper

Jeg er VILD med dem!!

Alt sammen kan købes her!

Etiketter: , , , , ,

5 kommentarer:

Klokken 8. maj 2011 kl. 21.22 , Blogger Malene sagde ...

Jeg var der også i går...ærgerligt vi ikke fik hilst på hinanden. Fine sager fra LineDYR:)

 
Klokken 8. maj 2011 kl. 21.32 , Blogger Cecilie sagde ...

Ja, der var flere, som jeg ikke fik hilst ordentligt på. Mange lidt fordi jeg tænkte: "de ved sgu' da ikke, hvem du er Cecilie, bare fordi du følger med hos dem"...
Jeg fortrød dog senere, at jeg ikke bare havde stukket hånden frem! Det kan være, at der kommer en ny chance for det:)

Lækre, lækre ting, som du har fået med dig hjem! Jeg kunne have købt en masse, hvis jeg ikke havde været på rationering!

 
Klokken 8. maj 2011 kl. 23.53 , Blogger Malene sagde ...

Hehe...det kender jeg godt. Men hvis man nævner sin blog, ved de fleste alligevel hvem man er. Er sikker på der byder sig en ny chance på et tidspunkt.
Ja, der var mange fristelser synes jeg:)

 
Klokken 9. maj 2011 kl. 09.31 , Blogger Julie Søndergaard sagde ...

Så fik du lige 100 faste læsere ;)
og øv hvor er jeg bare misundelig over at jeg ikke kunne komme på markedet, det jo helt vildt så mange lækre ting der var!

Kh Julie

 
Klokken 9. maj 2011 kl. 09.38 , Blogger Anne sagde ...

Godt du stak hånden frem hos os! Dejligt at møde dig.
Forelskede mig også i navnerankerne, men måske lige knap så passende til mig selv ;)

Kh Anne

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start