<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Store planer....

søndag den 18. september 2011

Store planer....

Om få dage har jeg afleveret eksamens projekt, og så kan jeg hilse en hel uges selvti*lli*d velkommen. Jeg har samlet projekter sammen længe og symaskinen skal støves af

...FOR JEG HAR STORE PLANER...

Så mange fine, skønne, nuttede og lækre symønstre, som kan downloades ganske gratis
Uhh, jeg glæder mig til at komme igang!!!

Først på listen er Junebug dress (ovenover)


Lige bagefter følger Vintage heirloom dress


Snappy toddler top - se også alle de mange fine links under turtorials


Bali bliss set I LOVE!!! Husk at se resten af hendes så fine mønstre på både kjoler, jakker og hårbånd. (og hvor nuttet er den lille trold lige?)


Mini me skjortebluse med så mange muligheder

... Og så lige en Dixie til mig selv...
Jeg tænker Liberty med ensfarvet panel i midten
Det kunne godt gå hen og blive en yndlings!

På listen står også stjernepude med broderi, tynd sengerand til prop, to puder og sengetøj i stakkevis

Puha, mon jeg når det hele?

Etiketter: , , ,

5 kommentarer:

Klokken 18. september 2011 kl. 13.10 , Blogger Citronmoster sagde ...

Bali bliss er da bare SÅ kær. Venter spændt på at se din udgave :)

 
Klokken 18. september 2011 kl. 13.30 , Blogger Helle Jescika sagde ...

Hold da op du skal nå mange ting. Skønne smukke ting du har på listn.

 
Klokken 18. september 2011 kl. 16.00 , Blogger lotte sagde ...

wauw der er meget flot, nu blev min i wish liste lige endnu længere :)

tak for linket.

 
Klokken 18. september 2011 kl. 20.04 , Blogger Gitte sagde ...

Det er da vist bare med at få overstået eksamen i en fart! Sikke nogle lækre mønstre du har fundet, jeg glæder mig til at se mere.

Kh Gitte

 
Klokken 18. september 2011 kl. 21.25 , Blogger by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Sikke mange fine ting, du skal lave og hvor er jeg dog misundelig - jeg drømmer også om en hel uge (mindst) hvor jeg kan aflevere børnene i vuggeren og i stedet for at tage på arbejde, så smutte hjem i eget syparadis... :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start