<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: I sidste øjeblik...

onsdag den 21. december 2011

I sidste øjeblik...


Jeg arbejder i døgndrift for at få de sidste detaljer færdig til jul,
og øverst på listen ligger Lollo - den skønne afrikanske bjørn.

Jeg mangler 'kun' kroppen, så jeg siger til mig selv, at det nok skal gå,
men puha... Det er altså i allersidste øjeblik!

Vil du også lære at hækle en Lollo bjørn, har Mette og jeg fået en åbning på næste hæklekursus, som starter allerede 3. januar.
Vi kan love dig for, at der bliver produceret, og så er det bare så hyggeligt at være i selskab med andre kreative mennesker.

Læs her, hvis du vil vide mere, eller skriv til hvadbiertaenker@gmail.com.

Etiketter:

2 kommentarer:

Klokken 21. december 2011 kl. 14.27 , Blogger Lines sagde ...

Den er simpelthen bare så flot!!!!
- måske man skulle give sig i kast med sådan en når julen er ovre...

 
Klokken 21. december 2011 kl. 20.22 , Blogger Heidi Clara sagde ...

Åh den er så fin :) Jeg har opskriften liggende der bare ligger og venter på, at jeg får taget mig sammen :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start