<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Til mors dag ønsker jeg mig....

fredag den 27. april 2012

Til mors dag ønsker jeg mig....

3 meter smuk Liberty Mitsi i grå til sofapuder og et legetæppe

*****

Cloud Scarf fra Donna Wilson i grå, hvid og Rosa

*****

Legehustæppe med tilhørende stativ, så jeg kan lege hule med prop
 også fra Donna Wilson

Tænk, hvis man var så heldig!

4 kommentarer:

Klokken 27. april 2012 kl. 08.21 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Ja, så ville man være mere end heldig....
Sikke fine ønsker, du har. Håber de går i opfyldelse.
Kh. Lene.

 
Klokken 27. april 2012 kl. 08.35 , Blogger Vippas mor sagde ...

Det er godt nok lækkert det Libertystof :)

 
Klokken 27. april 2012 kl. 10.07 , Blogger Citronmoster sagde ...

Lækre ønsker - håber du får dem opfyldt :)

 
Klokken 27. april 2012 kl. 19.56 , Blogger Trillemus sagde ...

Liberty stoffet kan du bestille hos Shaukat i London til en billigere meterpris end herhjemme. Det har jeg gjort flere gange og leveringen er kun få dage. Eneste ulempe er at man skal bestille mindst en meter af et print, men det er jo ikke et problem i dette tilfælde. Udvalget er kæmpe stort. Det var bare et fif- håber at du kan bruge det.

Kh Mette

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start