<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Du skulle tage at lægge vejen forbi....

onsdag den 11. juli 2012

Du skulle tage at lægge vejen forbi....


I dag tog jeg turen til Vanløse,
bare for at besøge et ganske særligt sted.

Jeg har kigget på hendes hjemmeside ofte,
og jeg har beundret hendes fine designs mange gange.
NU skulle det altså være,
og jeg kan love for, at det var hele turen værd trods regnen.

Sisse har den hyggelige butik
på Jernbane Allé 28,
hvor du kan få både lækkert luksusgarn og billigere varianter alt efter, 
hvad dit projekt går ud på.

Og hvis du mangler inspiration,
så skal du stikke hovedet indenfor og snuse i mapperne med eget design;
"Chytræus"
- eller bare kigge rundt i butikken,
så skal du nok blive inspireret.

Blusen på det øverste billede,
er jeg helt skudt i.
Jeg er ikke så modig med de der neonfarver,
men jeg har alligevel købt ind til at gøre et forsøg...
... Til prop naturligvis!

Jeg glæder mig til at vise frem,
hvad der ellers røg med i posen:)

Nedenfor et par stemningsbilleder fra butikken:


Store lækre kager til sofaen eller børneværelset.



Hæklede låg til dåser og glas.



Fine blomster i pudder og neonfarver.

... Og selvfølgelig en barnevogn med lækkert betræk...

Jeg får helt sikkert ikke lov,
men hvor sejt kunne det lige være at trille lillebror rundt i den!?!

Du skal ikke ærgre dig, hvis du ikke bor i nærheden af butikken,
for Sisse sender også gerne lige det af sted,
som du ikke kan leve uden.

Skynd dig forbi:

8 kommentarer:

Klokken 11. juli 2012 kl. 20.56 , Blogger Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Sikke en masse fine ting - der kan man vist købe sig fattig:-)
K.h.
Christina

 
Klokken 11. juli 2012 kl. 22.36 , Anonymous Anonym sagde ...

NU ved jeg hvem jeg skal besøge hvis jeg en dag kommer til Vanløse ;O) - tak for linket ;O)

 
Klokken 12. juli 2012 kl. 09.56 , Blogger Moster Pips sagde ...

Jeg burde lærer at strikke eller hækle, for det ser da for lækkert ud, meeeeen jeg tror at jeg holder mig til min symaskine:)
Jeg tænkte på den liberty taske, du i toppen, er det dit eget design eller ?
Den er helt fantastisk.

 
Klokken 12. juli 2012 kl. 10.21 , Blogger Arlianas sagde ...

Den cardigan er lidt skøn - den må jeg vist se lidt nærmere på :0)
Jeg ville egentligt også gerne høre lidt mere om liberty-tasken hvis det var?

 
Klokken 12. juli 2012 kl. 14.10 , Blogger FasterG sagde ...

ja jeg bor lige ved siden af, og hun er min garn pusher.. virkelig en sej butik..

 
Klokken 14. juli 2012 kl. 19.03 , Blogger Cecilie sagde ...

Tasken er eget design. Den er inspireret af en Miu Miu taske, jeg har.
Du kan se indlægget om tasken her:
http://hvadbiertaenker.blogspot.dk/2011/04/im-laaaving-it.html

 
Klokken 14. juli 2012 kl. 19.03 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Karen - se ovenfor:)

 
Klokken 23. juli 2012 kl. 08.44 , Blogger Skribenten sagde ...

Kan lige tilføje at det er det allerbedste sted at arbejde :-)) Hun har hjulpet mig enormt i mine bestræbelser på at overkomme min sygdom, og jeg er altid glad når jeg har hjulpet til et par timer.

Kh Henriette

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start