<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Fjällräven Anniversary Kånken

onsdag den 26. september 2012

Fjällräven Anniversary Kånken

Farmor har givet hver af de store piger en 'børnehavetaske',
så vi har været på intens google jagt, for at finde den rigtige til prop.

Kusine Karla har fået en fin Hello Kitty taske med navn,
og selvom jeg godt ved, at den slags uundgåeligt også kommer til at invadere vores hjem,
nyder jeg, at vi (endnu) har noget at skulle have sagt til props tøj og ting.

Vi spottede Anniversary udgaven af den klassiske Kånken taske fra Fjällräven i det nye 'Vores Børn',
men der var hverken henvisning til hjemmeside eller telefonnummer til købsinfo.
En hurtig googlesøgning viste da også, at den er udsolgt ALLE vegne,
både i Danmark, England og Tyskland....

Tilsyneladende da...
For min googlekyndige mand fandt den af alle steder hos


Den er uden billede, så vi havde kun 1 linje tekst at forholde os til,
men vi tog chancen, og heldigvis,
for nu er prop ejer af denne lækre, lækre sag:

Lædermærke og læderstrop øverst og så ellers den gode Fjällräven kvalitet.

Vi har joket meget med, at vi nu sikkert er registreret på interpols terrorliste,
og at vi sikkert er støtter til den jyske undergrundsmafia,
men ikke desto mindre,
er tasken nu i hus.

Den brune udgave, som vi har købt, er ikke længere tilgængelig,
men sidst jeg kiggede, var der den sorte
(som er mindst lige så lækker)
stadig på lager.

Jeg skal så meget have den i 'voksen' størrelse til mig selv!!

2 kommentarer:

Klokken 26. september 2012 kl. 19.50 , Blogger Helle Jescika sagde ...

Kan godt forstå at i er vilde med. Til børnehave og skole har jeh altid bestemt hvilken tasker der skal bruges, jeg vil have at de skal være gode og rarexat have på, dernæst er fjallræv jo skøn design.
Vi har dem i mange størrelser ligeså Hagløf.....(stavet forkert)

 
Klokken 26. september 2012 kl. 21.00 , Blogger Maiken sagde ...

Vi har også Fjälræven mini til pigerne og er rigtig glade for dem. Jeg forsøger også at holde et Hello-Kitty veto og det lykkedes nogenlunde uden pigerne bliver traumatiseret af det. ;) Det var mere svært at vælge farve. :)

Ud over læderlappen er der så forskel fra denne og på de nye?

PS: Man kan aldrig vide hvilke lister man havner på. :D

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start