<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Så starter hverdagen...

mandag den 15. oktober 2012

Så starter hverdagen...

Idag er min barsel startet - altså sådan rigtigt!
Mand og ældstebarn er afsted til deres hverdag,
og jeg.. Ja, jeg befinder mig midt i min.

Det er ikke fordi, der sker det helt store.
Dagen går med nus, put, mad og hygge,
og lillemanden har det altså bedst lige midt på mor.
Det er nu også ret hyggeligt,
og kan man egentlig forvente mere,
når man bare er 17 dage gammel?

Det sker, at han falder i dyb søvn,
så jeg kan nå ud og tisse, smøre mig en mad, rede mit hår,
og snuppe et par pinde på mit Mara sjal,
som jeg startede op lige før fødslen.

(ja ja, sutten er lidt tøset!)

Jeg bryder også mit hovede for at hitte rundt i den ringslynge,
som jeg købte i starten af graviditeten...

Det går desværre ikke så godt med det,
men jeg vil bare have den til at fungere!!

Er der nogen, som har erfaring med Babymoov slyngen??
Den står faretruende tæt på at ende i skralderen lige nu!

21 kommentarer:

Klokken 15. oktober 2012 kl. 13.22 , Blogger Julia Hausfrau sagde ...

Jeg vil anbefale dig en strækvikle i stedet, den kan du nemt lave selv og den er genial til små babyer der gerne vil hænge på mor. Der er mange måder at vikle baby på, både på ryggen og maven. Prøv det!

 
Klokken 15. oktober 2012 kl. 13.23 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Prøv at kontakte Nanna på 123strik, eller signe på Signest (blog) de er begge mødre til "slyngebørn"

Og velkomme til hverdagen, hvor er han skøn.

 
Klokken 15. oktober 2012 kl. 13.36 , Anonymous Anette sagde ...

vil sige det samme som Julia - en strækvikle. Jeg syntes aldrig fik styr på ringslyngen en strækviklen savner jeg nu hvor hun er for stor

 
Klokken 15. oktober 2012 kl. 14.08 , Blogger Helle sagde ...

Min svigerinde hænger en del ud på slyngebarn.dk -- det er sikkert der du skal søge hjælp:-)

 
Klokken 15. oktober 2012 kl. 20.16 , Blogger Emilie Fauerskov sagde ...

Hørt! Strækviklen er et mirakel, man selv er herre over ... Den er lidt lang, men nem at få baby ind og ud af og man får ikke ondt skuldrene af den ...

 
Klokken 15. oktober 2012 kl. 23.51 , Blogger Kabakü sagde ...

Jeg brugte ringslyngen rigtig meget til Bertil, den gang lånte jeg en dvd, med virkelig gode instrukser af en veninde ( kan købes på www.sakurababy.dk), man skal ikke give op, det er lidt svært, men når man først har knækket koden, er den fantastisk.

 
Klokken 16. oktober 2012 kl. 09.10 , Blogger Marie sagde ...

Selv om du måske ikke når så meget så lyder det bare fantastisk med sådan en lille en. Inden du har set dig om er der sikkert lidt tid igen. Og hvor er han bare skøn! :-)

 
Klokken 16. oktober 2012 kl. 09.52 , Blogger Komadyret sagde ...

Jeg solgte min ringslynge til slutt da jeg ikke brukte den og den gir vonde skuldre. Jeg ELSKER mitt Elastiske sjal og Manduca, bæretøy og anbefale på det varmeste. Gleder meg til å kunne bruke de igjen ;) Håper du får det til, å bære barnet ditt er fantastisk.

Elastisk sjal: http://www.slynger.dk/product.asp?product=18

Manduca: http://www.eddabedda.com/baeretoy/formsydd-baeresele/forhandsbestilling-manduca-newstyle-sand

 
Klokken 16. oktober 2012 kl. 10.01 , Blogger Komadyret sagde ...

Jeg har forresten heklet Elgen Helge, ligger innlegg på bloggen min ;)

 
Klokken 16. oktober 2012 kl. 13.37 , Blogger Mutti Spagutti sagde ...

Jeg har brugt både ringslynge, strækvikle og fastvikle. Ringslyngen brugte jeg mest når vi var på farten og jeg hurtig skulle have den på og af. Jeg havde egentlig planer om at sælge, men er da kommet helt fra det igen. Hvis det har interesse kan jeg sende dig billeder på tlf. Den strækvikle jeg har er en tricot slen.
Muttispagutti@gmail.com

Jeg øvede mig lidt med en dukke, og syntes også det var svært i starten. Det kan også være godt, at se det "live". Håber du finder ud af det , for det er altså bare en super fornemmelse at have baby så tæt på :-) Kh Gitte

 
Klokken 19. oktober 2012 kl. 01.39 , Blogger Unknown sagde ...

Babymoov slyngen er svær at bruge, da den er med gummiringe - dette gør den svær at justere og ikke egnet til nybegyndere.
Se on du ikke kan komme til at prøve en ringslynge med aluminiumsringe, de er nemmere at benytte.
Og som nogle af de andre har nævnt, så er en strækvikle det mest fantastiske - der vil jeg varmt anbefale.
I øvrigt, skøn blog du har :)

 
Klokken 19. oktober 2012 kl. 07.54 , Blogger Cecilie sagde ...

Tusinde tak for jeres input - jeg gik straks på jagt efter en strækvikle, og kunne låne mig til en. Nu har jeg styr på mave til mave, men vuggestillingen skal lige øves. Den er jo bare fantastisk nem at binde - tak!

 
Klokken 19. oktober 2012 kl. 07.55 , Blogger Cecilie sagde ...

Tusinde tak. Jeg har lagt ringslyngen på is for en tid. Den er simpelthen for besværlig at indstille.

 
Klokken 19. oktober 2012 kl. 07.55 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg kan godt mærke, at den blive vanedannende:)

 
Klokken 19. oktober 2012 kl. 07.58 , Blogger Cecilie sagde ...

Ja sikke mange gode råd og erfaringer, man kan høste der. Tak for dit input:)

 
Klokken 19. oktober 2012 kl. 07.58 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg er solgt til strækviklen nu - den er virkelig nem at binde:)

 
Klokken 19. oktober 2012 kl. 07.59 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak, ja han er nu ret fantastisk. Man kan skal huske at nyde tiden, selvom det er hårdt. Den kommer jo aldrig igen:)

 
Klokken 19. oktober 2012 kl. 08.00 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er det samme, jeg hører om ringslyngen. Viklen fungerer rigtig godt, kan jeg mærke, om end den lige kræver lidt rutine.

 
Klokken 19. oktober 2012 kl. 08.01 , Blogger Cecilie sagde ...

Hvor er han skøn - jeg lægger ham straks ind til de andre! :)

 
Klokken 19. oktober 2012 kl. 08.03 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak for dit input. Jeg kan mærke, at viklen er det rigtige for mig, men jeg skal øve mig på de forskellige stillinger. Håber at støde på en "ekspert" snarest, som kan hjælpe mig med vuggestillingen.

 
Klokken 19. oktober 2012 kl. 08.04 , Blogger Cecilie sagde ...

Tusinde tak Annie.
Ja de gummiringe driller virkelig. Jeg havde en med aluminiumsringe til min første, men det kom heller aldrig til at fungere.
Viklen er meget nemmere, kan jeg mærke - og så kan jeg godt lide, at han er helt tæt på.
Velkommen til:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start