<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Vind et par smukke egetræsstager fra Lone Ibsen

mandag den 7. januar 2013

Vind et par smukke egetræsstager fra Lone Ibsen

 

 I denne uge kan du vinde et par über lækre lysestager fra en af vores med-bloggere.

Måske kender du hende allerede, og måske har du allerede luret i hendes shop?
Jeg har ihvertfald været forbi mange gange og drømt om hvornår, de fine stager skal hjem og bo hos mig.

Kig forbi Ibsens og bliv inspireret.

Stagerne du kan vinde her er i egetræ
- et klassisk og tidsløst materiale.

Skal de mon stå hjemme hos dig?

***

Reglerne for deltagelse er, som de plejer at være:
1 lod: Læg en kommentar (husk emailadresse, hvis du ikke har en blog)
1 lod: Hvis du følger med her på bloggen (jeg vil nemlig gerne forkæle mine læsere:)
1 lod: del, del, del på blog eller facebook 
Sidste chance for at smide 1, 2 eller 3 lodder i puljen er:
Søndag d.  13 januar kl. 15.00
Held og lykke :o)
Det med småt:
For at kunne deltage i konkurrencen, skal du opgive dine kontaktoplysninger. Det vil sige, at hvis du ikke har en blog med din emailadresse på, skal du skrive den sammen med din kommentar på indlægget. 
Du har selv ansvar for at holde øje med, om det er dig, der har vundet, og hører jeg ikke fra dig inden 24 timer,
går præmien til anden side.
Tak fordi du deltager:)   

90 kommentarer:

Klokken 7. januar 2013 kl. 10.59 , Blogger Joan sagde ...

De er bare så flotte stagerne. Deltager meget gerne med 2 lodder

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 11.42 , Anonymous Anonym sagde ...

De er så flotte - jeg smider 2 lodder i puljen :)

/Anne-Sofie
www.lefox.dk
le-fox@hotmail.com

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 11.50 , Anonymous Line Skjøt sagde ...

Jeg er med, med 2 lodder :) line@sylvatica.dk

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 12.12 , Blogger Tine-pigen sagde ...

Åh de er også bare fine altså. Hapser 2 lodder
(tine-michael@pc.dk)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 12.16 , Blogger Karina sagde ...

Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 12.26 , Blogger Karina sagde ...

Flotte flotte stager, dem vil jeg gerne vinde. Jeg putter 3 lodder i ;)
Lækker blog du har her.

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 12.51 , Blogger Ottesen sagde ...

Super fine - deltager gerne med to lodder.

Første gang jeg deltager i en give away :)
Fagre verden.

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 13.32 , Blogger Unknown sagde ...

I love candles at this time of year, and those are incredible!

I am also now a follower!

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 16.16 , Blogger Unknown sagde ...

Sikke nogle fede lysestager, jeg deltager med 2 lodder :-)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 17.06 , Blogger Dorte sagde ...

De er så fine de stager! Jeg vil meget gerne være med på to lodder - har været fast læser længe :-)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 17.35 , Blogger Ida sagde ...

De er simpelthen så flotte!
Jeg vil gerne være med på 2 lodder. :-)

idapersson84@hotmail.com

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 17.44 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej Cecilie
De er så fine de lysestager, så der vil jeg gerne deltage med to lodder. Jeg sniglæser også din blog, selvom jeg ikke får lavet noget som helst kreativt, synes jeg det er sejt at se dit frirum komme til udtryk.

Hold op jeg savner, jer i min gamle mødregruppe. I var sgu nogle seje tøser, og jeg tænker tit på hvor hårdt det må være for dig at skulle igennem et grædebarn (hvis man må kalde dem det) igen. Jeg håber, at der snart er ro på i hjemmet. Jeg selv har jo lige født for to måneder siden, og jeg har endnu ikke fået en mødregruppe. Jeg talte med sundhedsplejersken i dag, og har egentlig indtryk af at være blevet glemt i bureakrati blandt sundhedsplejerskerne. Jeg fik heldigvis sagt til hende at jeg ikke synes det var iorden, da jeg savner at få et netværk herovre, og have nogle at mødes med. Forhåbentlig finder hun en løsning på torsdag, hvor hun vil melde ud hvad der kan ske med situationen. Så jeg krydser fingre for at der er nogle skønne mødre der har overskud til at have en ekstra mor med i mødregruppen.

Ha det godt, vi ses forhåbentlig på et tidspunkt.

Mvh. Agnethe Pedersen

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 18.16 , Blogger Mette sagde ...

De er så fine, har haft kig på dem på hendes blog før :-)

Jeg vil gerne deltage med 2 lodder

svips@aaui.dk

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 18.37 , Blogger Unknown sagde ...

Super fine. Nu følger jeg da også hendes blog. 3 lodder til mig!

Trinsling@forum.dk

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 19.32 , Anonymous Emili sagde ...

hhhh hvor er de smukke!!
Elsker din blog!! 2 lodder herfra..

emiliblog@bloggersdelight.dk

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 19.55 , Blogger Mrs Schroeder sagde ...

Jamen jeg deltager gerne med to lodder ofr at vinde disse to smukke stager.

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 20.02 , Blogger Kirsten sagde ...

Deltager med 2 - jeg følger dig på bloglovin og har gjort det længe:) Flotte stager! Kh K

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 20.25 , Blogger Unknown sagde ...

Deltager med 2 lodder :)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 20.31 , Blogger Mille sagde ...

Deltager rigtig gerne med 2 lodder!
Kh mille

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 20.33 , Blogger Marlene sagde ...

De er bare SÅ skønne de stager.
Jeg deltager med 2 lodder.

Kh. Marlene

fruoverbyesorensen@gmail.com

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 20.36 , Blogger Unknown sagde ...

Ih de er så flotte! Jeg elsker at de flotte træfarver kommer til sin ret :)
2 lodder til mig tak og sikke en god forkælelse..

Ceciliedgormsen@gmail.com

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 20.39 , Blogger Unknown sagde ...

To lodder på mig! :-)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 20.41 , Blogger stjernegoide sagde ...

Deltager med 2 lodder! De stager er så fine!

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 20.48 , Blogger Mit element sagde ...

Kommentar og fast læser, - bum! Jeg prøver tilfældighedernes spil og hilser Lones smukke stager velkommen i mit hjem :)
Hilsen

// CUPCAKE-STYLISTEN // aka. Rikke

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 20.50 , Blogger Kristina/www.myhouseins.blogspot.com sagde ...

Eg vil gerne deltage med to lodder :) mvh Kristina / kriiss@forum.dk

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 20.55 , Blogger Anne sagde ...

Jeg smider to lodder i bunken og krydser fingre:)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 20.55 , Blogger Fru Wad's Frirum sagde ...

Deltager gerne....
nieden@hotmail.com

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 20.56 , Blogger Simone sagde ...

Er helt vild med de stager, jeg deltager med 2 lodder :)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.04 , Blogger Karina/Tungelunden sagde ...

2 lodder til mig tak :)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.05 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

De er så fine. 2 lodder til mig :-)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.05 , Anonymous Anonym sagde ...

Super fine stager, smider 2 lodder i :)
anja-nc@hotmail.com

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.05 , Blogger Anne sagde ...

Det er virkelig bare så fede de stager ! Krydser fingre og nøjes med et enkelt lod :)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.10 , Blogger Unknown sagde ...

Lysestagerne er så fine. Smider 2 lodder i:-)
csteffansen@gmail.com

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.11 , Blogger Maiken sagde ...

Lones stager er meget fine, så jeg smidder to lodder i puljen. :)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.13 , Blogger Marie sagde ...

Wuaw, dem vil jeg gerne vinde. To lodder til mig. marieharbeck@hotmail.com.

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.13 , Blogger Christina / KreaVilla sagde ...

Ja, de må meget gerne komme herhjem og stå. Deltager med 3 lodder.

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.13 , Blogger Marie sagde ...

Wuaw, dem vil jeg gerne vinde. To lodder til mig. marieharbeck@hotmail.com.

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.15 , Blogger Mette sagde ...

3 lodder til mig. Har virkelig kigget på dem her mange gange!! Ved lige hvor de skal stå. Mettemoller63@yahoo.dk

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.17 , Blogger hjerte-rum sagde ...

De er bare vildt fine! Jeg deltager med 2 lodder. ;)
Mvh Julie

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.19 , Anonymous Anonym sagde ...

De er da bare vildt flotte! Jeg vil gerne deltage med 3 lodder. KH. Lene

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.23 , Blogger Lisa sagde ...

Hej..
Så fine er med på 2 lodder
// Lisa

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.24 , Anonymous Line R sagde ...

De er bare så smukke. Jeg deltager med 3 lodder :)

Mvh Line R, linereedtz@hotmail.com

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.27 , Blogger madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Hvor er de bare skønne. Jeg snupper helt sikert 3 lodder:-)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.30 , Blogger Unknown sagde ...

2 lodder tak :)
Så skøn blog du har dig!

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.31 , Blogger Barbara sagde ...

Super smukke. 2 lodder tak

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.32 , Blogger Barbara sagde ...

andersen_barbara@hotmail.com

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.36 , Blogger Tine Juhl Thomsen sagde ...

Jeg vil meget snuppe et lod - de er så lækre de stager :)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 21.48 , Anonymous Line / Kahr Kreation sagde ...

Jeg er med på 3 lodder :-) De er bare så skønne de stager!
Kh Line

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 22.05 , Blogger Kathrine Armstrong sagde ...

Hej :-) Jeg er med paa 3 lodder tak, har laenge kigget paa de fine stager fra Lones blog!
Jeg deler paa min FB vaeg.

Tak

Mvh Kathrine

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 22.21 , Blogger gosia zee sagde ...

deltager med 2 lodder

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 22.26 , Blogger Susan sagde ...

Hvor er de smukke vil meget gerne deltage med 2 lodder :)

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 22.27 , Blogger Malene sagde ...

De er mægtig fine. Jeg prøver lykken med to lodder.

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 22.32 , Anonymous Anonym sagde ...

Wow hvor er de smukke!
Jeg snupper to lodder.

/maiken
Maikenlil@gmail.com

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 22.44 , Blogger Anita sagde ...

De må meget gerne flytte ind hjemme hos mig...
Smider hele 3 lodder i puljen.

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 22.46 , Blogger Carina sagde ...

Jeg vil gerne være med på 2 lodder;) de er så fine!!!

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 23.04 , Blogger Deer In Street Lights sagde ...

Jeg har beundret dem før, de er SÅ flotte :-)
Jeg vil gerne være med på 3 lodder.

Knus Christine
christine.lund91@gmail.com

 
Klokken 7. januar 2013 kl. 23.53 , Blogger Unknown sagde ...

Deltager med to lodder :)

Nina / ninajungsgaard@hotmail.com

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 06.37 , Blogger Helle sagde ...

Jeg er helt klart med på to lodder tak.
Hilsen Helle (buen4140@hotmail.com)

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 07.38 , Blogger Marie // Maries Fabrik sagde ...

whay :-) 2 lodder til mig haps.

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 08.20 , Anonymous Anonym sagde ...

De er så skønne og må gerne flytte ind hos mig :-)
Heidi :-)

1 lod - jhsedlacek@gmail.com

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 09.19 , Blogger Unknown sagde ...

Jeg vil super gerne være med! :)

2 lodder til mig. :) -er lige blevet fastlæser.

www.badutspringeren.blogspot.dk

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 10.08 , Blogger Maria Hummelmose sagde ...

Det er bare nogle super flotte lysestager:-)
Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

Kh Maria
mariahummelmose@gmail.com

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 11.20 , Blogger Unknown sagde ...

De er så flotte :-) Deltager med 3 lodder :-)

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 11.53 , Blogger Thilde sagde ...

De er jo som skabt til mig :)
thilde.erlund@gmail.com

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 14.52 , Blogger Trine / Kvalitid sagde ...

Jeg har faktisk været forbi hendes shop, og spurgt til dem - jeg håber så meget jeg vinder dem! Jeg deltager med 2 lodder :)

Trine - kvalitid.blogspot.dk

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 15.35 , Anonymous Anonym sagde ...

Smukke stager
1 lod herfra

lisa.lindgren@live.dk

Mange smil fra Lisa

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 16.29 , Anonymous Anonym sagde ...

De er så fine :-) mon man er heldig at vinde? Jeg prøver i hvert fald!
Kh christina - christina@jzz.dk

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 17.24 , Blogger Pernille J sagde ...

Hold op de er fine.
Jeg deltager m 2 lodder.
Pernille

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 18.43 , Blogger Unknown sagde ...

uh dem vil jeg så gerne eje! 3 lodder tak :D

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 19.08 , Blogger Louise sagde ...

De er SÅ fine :-) smider 3 lodder i puljen :-)

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 21.23 , Blogger Rikke sagde ...

De er så fine, jeg vil gerne deltage med 3 lodder:)
Kh Rikke
www.bareschoen.blogspot.com
rikkedlauritsen@gmail.com

 
Klokken 8. januar 2013 kl. 22.06 , Blogger Fusentast sagde ...

2 lodder. De er SÅÅÅ fine.

ditte.elvekjaer@gmail.com

 
Klokken 9. januar 2013 kl. 12.52 , Anonymous Anonym sagde ...

rigtig leakre stager, jeg er med med 1 lod

Hilsen Marlenekronborg@hotmail.com

 
Klokken 9. januar 2013 kl. 14.56 , Blogger Miws sagde ...

Hejsa!

Og rigtig godt nytår :)

Dem ville jeg meget gerne vinde!

Knus fra Marie

 
Klokken 9. januar 2013 kl. 19.42 , Blogger Nanna sagde ...

Jeg smider 3 lodder i puljen og håber jeg er heldig !

 
Klokken 9. januar 2013 kl. 21.37 , Blogger Emilie sagde ...

Lysestager er altid herlige hyggespredere i ethvert hjem.
Jeg vil gerne være med i lodtrækningen og snupper 2 lodder.

 
Klokken 10. januar 2013 kl. 08.42 , Blogger Unknown sagde ...

Sikke nogle flotte stager - de ville passe perfekt i min mors stue, så hvis jeg vinder, bliver de foræret til hende!
Jeg deltager med 2 lodder, da jeg følger dig på Bloglovin'

xoxo Sam Conradsen
samconradsen@live.dk

 
Klokken 10. januar 2013 kl. 08.56 , Blogger Unknown sagde ...

Lige et fødselsdagsønske:-)

Smider tre lodder i puljen og krydser fingre for mig selv:-)

hbmc81(AT)gmail.com

 
Klokken 10. januar 2013 kl. 12.37 , Blogger Maria Larsen sagde ...

Jeg vil gerne være med på 3 lodder.. Jeg har nemlig fået ny reol i stuen, og der passer de da perfekt på!
Kh. Maria
www.mulles-oldekolle.blogspot.com

 
Klokken 10. januar 2013 kl. 18.28 , Blogger Susan sagde ...

Nej, hvor er de smukke... De vil gå perfekt til mit 'Back to Nature' tema i stuen!
Jeg smider 3 lodder! :-)

 
Klokken 10. januar 2013 kl. 20.08 , Blogger gugge/Katrine sagde ...

De er godt nok fine!! Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. Er ny læser, men kan godt li din blog. Sikke en masse fine ting du laver!!

 
Klokken 11. januar 2013 kl. 11.20 , Blogger Unknown sagde ...

über lækre stager:) 2 lodder til mig
toftkirsten@hotmail.com

 
Klokken 11. januar 2013 kl. 12.26 , Blogger Bodil (200procent) sagde ...

Smukke smukke stager! Nupser 3 lodder og krydser fingre!

 
Klokken 11. januar 2013 kl. 12.41 , Blogger Vrangforestillinger sagde ...

Nøj hvor er de lækre!! 2 lodder til mig :-)

 
Klokken 11. januar 2013 kl. 12.46 , Blogger Gitte Luna sagde ...

2 lodder til mig - tak ;-)

 
Klokken 11. januar 2013 kl. 15.15 , Blogger Betina sagde ...

Jeg deltager med 3 lodder. De er da så flotte de stager

 
Klokken 11. januar 2013 kl. 20.40 , Blogger Rikke B sagde ...

Jeg smider to lodder i puljen og krydser fingre. De er så fine!

 
Klokken 11. januar 2013 kl. 21.36 , Blogger (Fra Mette) sagde ...

Sikke fine stager, de må gerne bo hos mig.
2 lodder :o)

 
Klokken 12. januar 2013 kl. 12.23 , Blogger Kathrine sagde ...

Super skønne stager:-)

3 lodder til mig:-)

Kathrine / kreariet@gmail.com

 
Klokken 13. januar 2013 kl. 14.53 , Anonymous Anonym sagde ...

Wauw Wauw!!
annapouli@gmail.com

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start