<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: En lille farlig mus

fredag den 8. februar 2013

En lille farlig mus

Jeg har sendt den skønneste mus afsted til morgen.
Hun elsker sit kostume (phew), YAY!

Her er lidt morgenbilleder.
Lyset er jo temmelig utaknemmeligt, men mon ikke du kan fornemme den lidt betuttede 
begejstring alligevel:)





Kan I have en dejlig fastelavnsdag
- også jer der ikke skal fejre den idag:)

14 kommentarer:

Klokken 8. februar 2013 kl. 08.52 , Anonymous Line / Kahr Kreation sagde ...

Hvor er det en sød lille mus, og hatten af til mor'en for den super fine kreation. Jeg er vild med hatten med ørerne på. Du er for sej!
Kh Line

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 09.15 , Blogger Citronmoster sagde ...

Den sødeste farlige mus jeg nogensinde har set :)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 09.25 , Blogger LeizyB sagde ...

Hvor er hun SØD, fantastisk kostume! Merle ville absolut ikke have kostume på - hverken mariehøne eller tiger, så sådan blev det :o)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 09.34 , Blogger Thea Vaskavulla sagde ...

Nårh hun er sød :) her blev det slet ikke til noget, da han var syg og jeg derfor ikke gad at kaste mig ud i panik-kostume-kreering, da jeg i går forudså at børnehave ikke ville blive til noget i dag... Også godt det samme, for da jeg spurgte ham hvad han ville være svarede han "farfar", så det kunne have været klaret med en pullover og et par briller ;) hun sr dejlig ud - og godt kun kunne lide kostumet:)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 09.58 , Blogger Laura, sagde ...

Hvor er hun sød :-) Det er et virkeligt fint kostume - god arbejde :-)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 10.05 , Blogger Finurligefinesser sagde ...

Hvor SKØNT!!! Og dejligt at hun er vild med det :-) husker også tydeligt da mine drenge var små, hvordan jeg ALTID sad i de sene nattetimer og færdiggjorde fastelavns kostumer..... Kreative og flotte var de (syntes jeg selv) og det fortsatte lige indtil den dag hvor min ældste søn kom og sagde "mor kan jeg ikke bare få et kostume fra BR i år" fordi han havde nået en alder hvor han bare havde lyst til at ligne alle de andre.....hihi, det satte virkelig tingene i perspektiv

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 11.03 , Blogger Christina sagde ...

Hvor er hun dog skøn. Flot kostume. Min dreng ville ikke have sin isbjørn på i morges. Øv.... :-)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 12.15 , Blogger Dyreglad-pige sagde ...

Nej, hvor er hun da bare fin(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 13.31 , Blogger Anita sagde ...

Nårh, hvor er hun sød. Er helt vild med hatten med de store ører - hvor er du bare dygtig og kreativ.

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 14.22 , Blogger Anette sagde ...

Ej, hvor er hun bare skøn og så med ører :)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 15.48 , Blogger Innestemmen sagde ...

Så nydelig! En pusekatt og Snehvit ble levert i barnehagen fra oss i dag :))

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 20.09 , Blogger Sandra sagde ...

er helt vild med kostumet - en virkelig skøn ide :)

 
Klokken 8. februar 2013 kl. 20.34 , Blogger gugge/Katrine sagde ...

Hvor er hun dog fantastisk fin!!

 
Klokken 9. februar 2013 kl. 16.39 , Blogger Fru Kongen sagde ...

Hvor er hun da sød. Den er blevet så fin den dragt :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start