<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Barnedåb og ønsker

tirsdag den 16. april 2013

Barnedåb og ønsker


Virgil skulle have været døbt i februar, men pludselig kom der et hus i vejen,
så vi har flyttet festlighederne til d. 04 maj i stedet.

Heldigvis kom der et hus i vejen, for nu har vi plads til gæster,
og måske er vi endda så heldige, at vi kan slå dørene op til haven,
og nyde det gode vejr.
(Vi har bestilt solskin)

Jeg synes, det har været svært at finde på ønsker til Virgil.
Vi har jo så meget i forvejen, og rigeligt til, at begge børn kan få noget med, når de engang selv skal have børn. Desuden har vi ikke plads til at have to af alt,
så det har krævet lidt fantasi at finde på noget særligt,
som kan gå i arv til næste generation.

Ønskerne ovenfor er fundet på Lekmer
Gode, klassiske legesager i træ, som aldrig går af mode.
Vi har også oprettet en ønskeliste på siden,
som vi kan sende til de inviterede - det er altså ret smart!

Det er altså også ret smart, at man kan søge på alder.
Det kan man mange steder efterhånden, men det gør det jo ikke mindre brugervenligt.

De har også tøj.. Det opdagede jeg i min søgen efter gaver til fisen.
Jeg opdagede et nyt mærke, som jeg er ret vild med:



Lasse Åberg hedder det - det fås hos Lekmer.

Næste kig bliver efter ønsker til props fødselsdag i juni:)





2 kommentarer:

Klokken 16. april 2013 kl. 10.07 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Nårhhh, hvor fint...
Vi har jo to drenge udover Pernille og de har begge børn.
Det første barn i hver familie har vi givet et rokkefår i dåbsgave - og det skal Pernilles lille pige selvfølgelig også ha´, når den tid kommer.
De er både dekorative og skønne at gynge på...
Rigtig god fornøjelse.
Kh. Lene.

 
Klokken 23. april 2013 kl. 10.05 , Blogger Tanker fra Anker sagde ...

Hvor er det fint...

Vi skal snart have navnefest, så jeg "stjæler" fluks dine ønsker til min lille dreng. Håber det er ok?

Mvh Gitte

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start