<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Fristelser ... og gid jeg havde flere timer i døgnet!

lørdag den 31. marts 2012

Fristelser ... og gid jeg havde flere timer i døgnet!

Jeg kan bruge timer på at surfe strikke opskrifter på nettet.
Det er naturligvis altid til barnet, men det er også ok,
for jeg må efterhånden sande,
at min tålmodighed ikke rækker til voksenstrik.

Kids Tricot er et af mine yndlingssteder, og jeg håber, at alle opskrifterne snart vil være at finde på engelsk, for mit franske er desværre ikke så skarpt.

Hvis du også er fan af fine opskrifter inden for både strik, sy, hækling og broderi,
så kig inden for hos Magpie Patterns,
hvor jeg netop har shoppet de fine sager herover.



... Og så Kina by Kids Tricots, som bliver det første sommerhus projekt.

**********

Der er simpelthen ikke noget mere skønt, end at vågne op til frisk luft, åbne vidder, vesterhav og duften af forår.

Hvad skal du bruge din påskeferie på?

4 kommentarer:

Klokken 31. marts 2012 kl. 14.31 , Blogger Fru Thornholm sagde ...

Sikke nogle lækre strikkerier du har fundet! Jeg må have kigget på de links du henviser til :-)
Jeg skal arbejde de tre dage i næste uge, men helligdagene skal bruges til hygge i familien og en enkelt påskefrokost med svigerfamilien.
God påske.
Kh Stine

 
Klokken 31. marts 2012 kl. 16.07 , Blogger Camilla sagde ...

Jeg ville ønske at min påske stod på smuk strik ligesom din!! Sikke skønne ting du skal strikke!! Jeg skal læse og skrive opgave :-)

 
Klokken 2. april 2012 kl. 16.25 , Blogger Cecilie sagde ...

Nu er første dag forhåbentlig gået, så du snart kan holde påskeferie også. Dejlig påske til dig også:)

 
Klokken 2. april 2012 kl. 16.26 , Blogger Cecilie sagde ...

Øv Camilla, det lyder ikke som ferie! Håber, du får tid til lidt pusterum imellem flittigheden:)
God påske ♥

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start