<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Sart

torsdag den 26. april 2012

Sart


Kodeordet i dag er sart.

Jeg er hjemme med ørepine og feber,
så jeg står for den ene del af det sarte.

Den anden del står strikketøjet for.
Sart rosa uld tager langsomt form,
og inden weekenden er Karlas sommervest 
sikkert af pindende.

Heldigvis fejler hænderne ikke noget, mens jeg ligger her og piver:)

Garnet er et 10 kr's kup i Netto,
lidt krads, men det passer meget godt til en lille vest,
som helst skal have lidt hold.
Måske vasker det blødere op.
 
 Håber, du får en dejlig dag!


8 kommentarer:

Klokken 26. april 2012 kl. 12.53 , Blogger Mille sagde ...

Hvor fint...jeg har i hvert fald oplevet meget krads uld blive lækkert efter vask, så det er da forsøget værd og vaskes skal den jo;)
Tror du en strikke novice som jeg kan finde ud af sådan en vest?
God bedring...lyder ikke rart med ørepine...

KH

 
Klokken 26. april 2012 kl. 13.00 , Blogger Cecilie sagde ...

Det kan du sagtens Mille, den er lige ud ad landevejen:)
Ellers skriv, hvis du er i tvivl om noget, så prøver jeg at guide dig.

 
Klokken 26. april 2012 kl. 15.14 , Blogger Vippas mor sagde ...

Heii, jeg faldt lige over din blog - og hold nu op hvor er den fin!
Så nu har jeg meldt mig som fast læser :)

 
Klokken 26. april 2012 kl. 18.42 , Blogger Citronmoster sagde ...

Stakkels dig. Håber din ørepine snart er overstået :)

 
Klokken 26. april 2012 kl. 19.19 , Blogger Lydert sagde ...

Det er en skøn lille vest, du har gang i, og heldigvis er den ret hurtig at få færdig.
Håber garnet bliver blødere efter vask

 
Klokken 27. april 2012 kl. 08.11 , Blogger Cecilie sagde ...

Nej hvor dejligt, Rikke. Rigtig hjerteligt velkommen til:)

 
Klokken 27. april 2012 kl. 08.11 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak søde du. Heldigvis i bedring i dag!

 
Klokken 27. april 2012 kl. 08.12 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg skynder mig med de sidste pinde, så jeg kan få den over og snurre. Og ja, den er virkelig hurtigt strikket! :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start