<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: På vej... i zen?

tirsdag den 25. september 2012

På vej... i zen?

Tusinde tak
for alle jeres historier og opmuntrende ord på mit sidste indlæg.

Det var meget grænseoverskridende sådan at lægge sin sårbarhed ud i offentligt forum,
men hold op hvor jeg sætter pris på jeres ord,
som jeg har læst igen og igen,
både med og uden tårer i øjnene.

Det er en stor hjælp at læse om alle jeres erfaringer,
både de gode og de knap så positive,
det skaber et bedre billede af,
hvad jeg skal forberede mig på mentalt.

Vi brugte mandag formiddag på Hillerød,
da jeg havde mistanke om, at vandet muligvis var gået.
Det var det ikke (øv), men vi fik tjekket op på lillebror, plukkeveer,
og alt det andet, som jo skal tjekkes,
og ikke mindst lagt en plan for det videre forløb.

På fredag går det løs med igangssættelsen,
og selvom jeg er skrækslagen for,
hvordan det skal gå,
forsøger jeg at holde fokus på,
at vi har en baby i huset, inden weekenden er omme.

- for det er jo det, som er det vigtigste...
 

I ventetiden slapper jeg af med Shibui No. 12 og Rowan silkebløde, vamsede Cocoon.
Jeg har tilføjet en ribkant i åbningen, og jeg fifler nok også lidt med aflukningen nederst,
så den bliver knap så brynje-agtig at se på.
Jeg er temmelig vild med Shibui's designs, som jeg også har skrevet om HER!

Med i kurven røg også No. 10:
 Hav en dejlig dag.

5 kommentarer:

Klokken 25. september 2012 kl. 08.54 , Blogger M sagde ...

Kære Cecilie. Jeg har først læst dit forrige indlæg nu. Jeg synes sgu, du er sej! Og det er helt okay med den slags indlæg ind i mellem og jeg vil gerne læse dem :-) Jeg ønsker dig rigtig meget held og lykke på fredag. Jeg kan godt forstå angsten, men det skal nok gå og lige om lidt har du den dejligste guldklump i armene :-) Kh. Mette

 
Klokken 25. september 2012 kl. 09.13 , Blogger Citronmoster sagde ...

Hvor er det godt I har fået en plan for det videre forløb -og jeg sender god fødsels-karma i din retning. (måske får du brug for det inden fredag)
Må du få en skøn tirsdag :)

 
Klokken 25. september 2012 kl. 09.45 , Blogger Camilla sagde ...

Hvor er det godt at høre fra dig igen. Hvor fedt at du nu kan se en ende på det hele. Begge mine igangsætninger gik super super godt, så det skal du ikke være nervøs for! Nyd nu at du kan hvile og lade op til baby kommer!
Held og lykke med det hele.

 
Klokken 25. september 2012 kl. 19.34 , Blogger Gitte sagde ...

Jeg har først fået læst dit sidste indlæg nu,jeg har 3 børn,og fik sat fødslen igang ved den sidste,og det var bestemt ikke så skræmmende som jeg også havde fået at vide,de der ammestue historier fra velmenende -nej tak altså,der er jo også nogle hvis ´normale´fødsler ikke går så glat som man forventer,op med humøret,nyd de sidste dages venten,det er jo også en del af gamet at være gravid :)),held og lykke,glæder mig til at se billeder af guldklumpen

 
Klokken 26. september 2012 kl. 05.38 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Smuk hue, her kl 05:30 kan jeg vist ikke helt læse - fik læst sjipp i bue... så har jeg vist været gårdvagt lidt for mange gange i denne uge med et svingtov i den ene hånd :-)
Håber at der er kommet et lille vidunder til verden i skrivende stund.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start