<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Abstinenser

fredag den 10. maj 2013

Abstinenser


Jeg hører til typen, som får alvorlige abstinenser, når jeg går uden håndværk i længere tid.
Jeg bliver faktisk både utidig og småstresset, 
hvis jeg ikke får lov at dykke ned i mit kreative frirum hver dag.

Det behøver ikke at være længe... 
Bare 30 minutter med benene op og uden forstyrrelser,
så er jeg faktisk klar igen.

Det er ved at være en menneskealder siden, at jeg har kunne prioritere det kreative,
og det kan jeg i den grad godt mærke.
Jeg når at starte 1000 projekter op, for når tiden er så knap, vil jeg jo gerne lave det allerfineste..
Og hvad det er, kan altså godt skifte fra dag til dag.
(Luksusproblem - I know!)

Tiden afspejler naturligvis også aktiviteten på bloggen, og som med alt andet i livet,
opstår der faser, som tager den fulde opmærksomhed.
Jeg savner at blogge - virkelig - savner at dykke dybt i indlæg og billeder, og kæle for detaljerne.
Tiden har været virkelig knap, men nu hvor manden er gået fra til lang barsel,
så nu skal der gang i både det kreative og skriveriet igen.
Håber, I er med endnu:)

En ting, som jeg absolut skal gøre plads til snart, er Esme Top på billedet.
Et fint symønster fra Sew Liberated med gode variationsmuligheder.
Snittet er som skabt til mig - lidt løst, lidt formsat og så med ærmer,
der kan gøres både korte, 3/4 og lange.
Jeg synes ellers ikke, det er så nemt at finde mønstre på tøj,
når man ikke er en kjolepige,
så jeg var lykkelig, da jeg endelig fandt denne.
Mon ikke der findes lidt skønt Liberty i gemmerne, som vil klæde en sommerhud!?

Kig forbi Sew Liberated, hvis du vil se flere fine symønstre.

Glæder mig til en lang kreativ sommer 
- med masser af sol naturligvis!

4 kommentarer:

Klokken 10. maj 2013 kl. 10.30 , Blogger Stinemor sagde ...

Hold da op hvor er den flot! Den tror jeg altså også jeg må kigge på. Måske i en bommuld/hør-kvalitet ville være god til sommeren?

Jeg har det også lige som dig med lidt krea-kvali-tid. Det skal ikke undervurderes hvor vigtigt det er lige at koble af, og jeg bliver en heks at bo sammen med, hvis der går for lang tid mellem jeg får skabt noget. Og så er det manden plejer at spørge om han ikke skal tage Poeten en tur med på legeplads, så jeg kan sy lidt...? Han er jo så diplomatisk. Hahah, stakkels mand ;-)
Hav en dejlig dag

 
Klokken 10. maj 2013 kl. 20.12 , Blogger Mette M sagde ...

Dejligt mønster - tak for tippet :-) Håber du finder tiden - for jeg nyder at læse din blog og håber at se resultatet af din - snarlige - kreativitet med blusen på billedet :-D
God weekend
Mange hilsner,
Mette

 
Klokken 11. maj 2013 kl. 08.10 , Blogger Finurligefinesser sagde ...

Det er nogle fine mønstre hun har, den side kendte jeg ikke :-)

 
Klokken 12. maj 2013 kl. 07.29 , Anonymous Anonym sagde ...

I've been browsing on-line greater than 3 hours lately, but I never found any interesting article like yours. It's рretty worth еnοugh for me.

In my vieω, if аll webѕite owners аnd blοggerѕ made excellent content matеrial aѕ уou рrobably dіԁ, thе internet
will probably be muсh morе helpful than ever before.


Herе is mу ρаgе :: usp.br

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start