<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Yndlingsstrik

fredag den 2. marts 2012

Yndlingsstrik


Yndlingsstrik i yndlingsgarnet Geilsk bomuld og uld.
Jeg når vel cirka 5 pinde om dagen, men det gør ikke noget, når hver pind er en fornøjelse:)
Jeg er gået ½ pind op i forhold til opskriften, så går den største størrelse fint til en på 2 år.

***
Har I forresten set Pickles nye stjerneponcho kit?
Jeg tror bestemt det skal med mig, når vi stikker af til det sønderjyske i påskeferien...
Så har jeg også en undskyldning for at fylde lidt af den lækre Cashmerino Silk i kurven.
Det er også et yndlingssgarn!


1 kommentarer:

Klokken 3. marts 2012 kl. 08.38 , Blogger Camilla sagde ...

Sikke nogle dejlige striber du laver. Geilsk garnet er også en af mine favoritter. Og ja, pickles stjerneponchoen er fantastisk! Den vil jeg gerne lave!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start